Voor de Parnis liefhebbers (en de Parnis haters)

Sinds enkele dagen lees ik zowat alles wat ik over Parnis kan vinden op het net.

Zopas zag ik deze :
http://img55.imageshack.us/i/hdrq.jpg/

Op een Spaans forum werd op 26 juni het voorstel gelanceerd om gezamenlijk minstens 100 Parnis horloges aan te kopen. Er bestond de mogelijkheid om op de wijzerplaat Parnis te laten vervangen door HR (een verwijzing naar hun forum). Er werd gekozen voor de modellen X002 en X014. Prijs : 39,06 euro/st. Uiterste besteldatum was 1 augustus. Levering vanaf 15 september.

Hier kan je het nalezen (196 blz!):
http://www.risingsunwatches.com/forum/showthread.php?t=13792

Misschien een idee voor ons forum?! Voor welke merknaam zouden wij kiezen?

Misschien IWC ? (Ik hoop dat ik hiermee niet wordt verbannen van het horlogeforum) >X :}

Leuk idee ! (tu)
We hebben destijds ook samen eens een Alpha gekocht !
Waarom zou het dan niet met Parnis kunnen ?

Maar krijg je hier 100 kopers bij elkaar???

Ik verwacht van niet.

Hoewel ik het een leuk idee vind, zou ik alleen een andere naam op de plaat niet voldoende vinden. Als je 100 man bij elkaar krijgt dan zou je op zijn minst een volledig eigen plaat moeten hebben.

Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat dat je 100 man bij elkaar krijgt hier. Zeker als je ziet dat er maar 30 liefhebbers voor de PMLE zijn, hier op het Seiko Forum :wink:

Wel typisch om te zien dat de voorbeeldfoto die ze hebben, geshopped is van mijn foto van mijn horloge is :sunglasses:

Groeten,

Martin

Ik doe mee !
En ik denk dat Fr3d 2x meedoet
En Festinafan ook 2x
dat zijn er al 5 :wink:

Groeten
John

Ja, dat model is mooi. Daar zou ik ook wel aan mee willen doen ( 6 dus )

+1 Sjef,… tenminste voor de spaanse prijs.

MartinB Schreef:

Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat dat je 100 man
bij elkaar krijgt hier. Zeker als je ziet dat er
maar 30 liefhebbers voor de PMLE

Groeten,

Martin

Dat zijn natuurlijk wel andere prijzen voor de PMLE.

Grtz; Sjef

Nou, dan ben ik 8

I’m in :slight_smile:

Misschien IWC ? (Ik hoop dat ik hiermee niet wordt verbannen van het horlogeforum) ::o::o::o

Een prima plan, hoewel wij de 100 (lang) niet zullen halen.
Ik heb 2 weken geleden een Parnis en een Marina Militare binnen gekregen, en ben er tot nu toe zeer tevreden over.
Wat mij betreft wel een andere dan de Portuguese Hommage, er zijn een aantal enthousiastelingen (waaronder ik :P) die deze namelijk al hebben.

we zien straks door alle acties de horloges niet eens meer als ik het goed begrijp word dit misschien nummer drie ? allemaal in hetzelfde tijdsbestek?

Daar zit een kern van waarheid in Oscar.
Aan de andere kant, als er genoeg animo voor is vind ik het juist wel fijn.
De PMLE sprak mij namelijk persoonlijk niet zo aan en de inkoopactie wordt voor mij waarschijnlijk te prijzig.

Is wel een leuk idee.
Zeker geen IWC op de wijzerplaat, dan ben je zelf replica’s aan het maken.

Er kan misschien wel het ‘PMLE 2010’ logo op, dan is de versie voor 2010 dik optijd klaar…

De prijs zit iig wel in budget voor een PMLE.

Vind persoonlijk de zwarte versie mooier:
http://img513.imageshack.us/i/imgp1307x.jpg/

Die zwarte is erg mooi ja!
Tsja PMLE 2010, het is eigenlijk best een goed idee.
Dan hebben we de PMLE 2010 in ieder geval in 2010 binnen toch?

Ja, het is duidelijk dat Parnis kan rekenen op sympathie : het feit dat ik had voorgesteld om gezamenlijk iets aan te kopen wordt blijkbaar nogal serieus genomen.

Ik had graag 3 verschillende Parnis aangekocht. Ik heb 3 mails gestuurd naar Gong Wei van Marina Watch of www.manbushijie.com. Zijn antwoorden bestaan uit maximaal 3 woorden. Zijn laatste antwoord was zelfs kortweg “NO”. HIj is blijkbaar niet de meest communicatieve persoon :S. Ik begin zelfs te twijfelen of je met zo’n persoon behoorlijk zaken kan doen.

Laat er geen twijfel over bestaan dat mijn voorstel om IWC als logo te gebruiken totaal niet serieus bedoeld was :?:D.

Misschien kunnen we hier iets regelen: http://www.jacksontse.com/

Indien ze niet geleverd kunnen worden met custom wijzerplaat, kunnen we ze toch laten maken door yakobies en laten verwisselen.
Gezien de prijs van parnis/marina is er nog genoeg marge om onder de €100,- grens te blijven

Inderdaad!
Ik vraag me wel af hoe dit Spaanse forum de horloges voor 39 euro heeft kunnen regelen, best veel onder de ‘reguliere’ verkoopprijs, en dan ook nog eens bedrukt.
Weet iemand hier toevallig meer over?