Voor de Parnis liefhebbers (en de Parnis haters)

Hoi,

Ik heb een uurtje rondgezocht en een aantal modellen gevonden die mij wel potentieel geschikt leken.


Mooi wit (is er ook in het zwart), redelijk dressy, 44mm



Ik vind deze persoonlijk wel mooi, wellicht door de wijzers en cijfers (lichtelijk krullend) een beetje te? 44mm


Zelf houd ik hier niet zo van, maar misschien is hier publiek voor? Weinig plaats voor PMLE logo (achterkant?). 40mm



Simpel, doch in mijn ogen mooi en door zijn eenvoud geschikt voor een PMLE. 43mm.


Aparte Power Reserve-dial. Met datum. Ook in het zwart. 43mm


Wederom een simpel model, seconden op 9 uur. 44mm


Wat meer Flieger-achtig. Op de foto geen Parnis logo, misschien gemakkelijker voor PMLE logo daardoor? 44mm


De Parnis GMT. Met dag/nacht aanduiding. Een bijzondere bezel. Ook in zwart en roze. 43mm.


Een flieger. In vele soorten verkrijgbaar. In mijn ogen alleen niet echt interessant voor de PMLE vanwege zijn lompheid;46mm diameter en 16mm dikte.

Er is in ieder geval genoeg om uit te kiezen, er zijn nog een aantal andere interessante modellen.

Hopelijk zijn er genoeg enthousiastelingen :wink: Zo niet kunnen we het even uitstellen tot na de PMLE 2009 en inkoopactie.

Ik denk dat er wel animo is; maar misschien toch een poll? Meningen verschillenā€¦ Persoonljk haak ik af bij een gangreserve en als er geen datum op zit. Evenals Breitling (hommages). Vind persoonlijke de (eta)7751 full calendar + moon altijd erg mooi. Meeste stemmen gelden?

1 like

Ik doe mee!