Mooi horloge, maar ja om ervoor de plas over te steken?
Mogelijk iets voor Coenraad? 
Mmmmmm over twee dagen is mijn vrouw terug met een mooie kist Davidoffs. Misschien zit daar ook een horloge bij. 
Om producten aan te schaffen die alleen in de US te koop zijn of alleen naar een US adres worden verzonden is er een oplossing:
In de US heb je bedrijven die als doorstuur-adres fungeren. Vaak zijn die logistieke bedrijven die een gat in de markt hebben gevonden door als doorstuur adres te fungeren, dit begon voor Canadezen maar met de dure Euro/goedkope US$ werkt dit nu ook prima voor de Europeanen.
Hoe werkt he?
Je bestelt een product en laat het op je eigen naar naar het ‘doorstuur adres’ verzenden. Dit doorstuur adres verzendt het voor jou naar het door jou opgegeven adres, uiteraard tegen een vergoeding.
Voor ons klinkt dit misschien een beetje onbetrouwbaar maar aan de andere kant van het grote water is dit ‘business as usual’.
Ik heb ervaring met zo’n bedrijf: ik moest een computer onderdeel hebben en dit was 1/4 van de prijs in de US.
Ik heb het besteld, naar het doorstuur adres laten verzenden, daar heeft een Canadese vriend het opgehaald en het naar het postkantoor gebracht in de US, en het naar mij verzonden. (Dit is goedkoper dan dat het bedrijf het zelf doorstuurt).
Er zijn dus mogelijkheden 
Mijn beste,
Een leuke idee. Met name die Humidor vind ik zeer geslaagd.
Alleen jammer dat ze voor de Dominicaanse versie van Cohiba hebben gekozen.
De Cubaanse versie is immers zoveel rijker aan smaakvolle tabakken.
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Tissot62 Schreef:
Mijn beste,
Een leuke idee. Met name die Humidor vind ik zeer
geslaagd.
Alleen jammer dat ze voor de Dominicaanse versie
van Cohiba hebben gekozen.
De Cubaanse versie is immers zoveel rijker aan
smaakvolle tabakken.Orologio Signaturis Temporis.B)-
De regering in de VS heeft het niet zo met Cubaanse sigaren. 
De VS heeft een handelsembargo tegen Cuba. Met een Cubaans rokertje lopen is daar genoeg voor een avondje cel en een flinke boete.
Mijn beste,
Klopt…
Maar dan had men in mijn optie veel beter voor een sigaar van bv Arturo Fuente kunnen kiezen dan voor de Dominicaanse versie van Cohiba.
Doch bovenal staat dat deze aktie een goede combinatie is in de wereld van: het Ware, het Goede en het Schone leven!!
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Zo, niet alleen horloge kenners maar ook sigarenkenners.(tu)
Jammer…ik rook pijp…
Groet, Justin
Als je eens wist wat je met een sigaar allemaal kunt doen 
mvg, Frans
landrover110 Schreef:
Jammer…ik rook pijp…
Groet, Justin
Thx! Hoe wordt zo een doorgeefluik genoemd?
Waar ik wel benieuwd naar ben, is of je zo nog wel recht op credit card aankoopverzekering hebt.
Wat een luxe voor FC. Mooi hoor!
En lekker casual vintage die witte stiksels.