Voor de Russische vrienden onder ons

Afgelopen week kreeg ik een nieuwsbrief mailtje van Meranom. Ze hebben weer een aantal leuke SE te koop. Daarnaast zijn er voor de echte Russische fans t-shirts, polo’s en petjes te koop.

Nog even en ze hebben een zelfde marketing als andere “bekendere” merken.

5 likes

Mijn ervaring is dat de SE’s toch wel erg snel zijn uitverkocht. Kijk maar eens hoeveel SE’s er out of stock zijn… Bij nieuwe modellen moet je geluk hebben dat je het op tijd ziet en bij oudere modellen die terug in stock komen moet je ook maar net geluk hebben.

1 like

Tof!

1 like

Hey cool, bedankt!

1 like

De nieuwe Amphibia Classic 120 is wel erg vet! Alleen erg jammer dat de lugwidth maar 18mm is :frowning:

2 likes

Leuk, zal zeker zon polotje toevoegen bij mijn volgende bestelling. Mits ze er dan nog zijn want vorig keer waren die watchmaker tools sets ook binnen no time weg.

1 like

Ik heb ook zo’n polo meebesteld, hopelijk deze week binnen als inklaring een beetje meewerkt…Voor nu even een plaatje van m’n SE :wink:

6 likes

Een fraaie blauwe se besteld.
Gelukkig dat de mooiste juist een van de weinige was die ze nog hadden :smile:
De band is bekend Russisch flut: op de foto al minimaal een mm te smal. Maar gelukkig 22 mm, dus daar gaat een mooie zulu of nato op.
Nu even geduld!

1 like

Deze http://meranom.com/amphibian-se/420se/vostok-watch-amphibian-se-420361b.html ?
Dit zijn nieuwe banden en schijnbaar niet te vergelijken met de koekblik banden die op de normale modellen zitten :smile:
Overigens heb ik dat alleen van horen zeggen, als het goed is kan ik later deze week daar ook zelf iets over roepen.

wat een mooie 3-liner! :smile:

Zie ik nu goed dat alle SE al uitverkocht zijn…?

Nah, niet alle, maar wel veel :wink:
Ik zie bij de 420s nog wat modellen op voorraad in ieder geval.

Ja, ik zie ze nu… pjuw dat ging snel.

Misschien moet ik me toch eens op de nieuwsbrief inschrijven.

Op deze foto’s kun je lugpennen aan beide kanten van de rubberband zien.
Is volgens mij een 20 mm band op een 22 mm klok
http://meranom.com/amphibian-se/710se/vostok-watch-amphibian-se-710554s.html
Maar de klok zelf is prachtig. Russische neo-Turtle!

Weinig voorraad zo te zien. Vrijwel alles is uitverkocht.
De 960se is wel gaaf. Een beetje rado-achtig.

Vandaag zo’n model met nieuwe metalen band binnengekregen. Tov de oude banden is dit echt een hele grote vooruitgang, maar jammer dat ze bij de bandaanzet niet helemaal mooi aansluiten. Gezien het prijspeil waar deze SE’s naartoe groeien zeker wel een punt van kritiek.

Met foto.