Inderdaad helemaal eens, ik geef altijd gelijk aan dat ik eerst kom kijken en passen en daarna pas een keuze maak. Dit voorkomt wat je zegt een verkeerde verwachting en geeft mij als klant de ruimte om rustig te passen. Het is inmiddels ook al meermaals voorgekomen dat ik vandaag heb gepast en bij thuiskomst of een paar dagen later besluit om het horloge te kopen. Dan bestel ik gewoon via de telefoon.
Die is ongewenst lid
Meer een soort âThe safe is where the watch isâ in deze tijden.
Dit moet zeker een leuke dag geweest zijn.
Die Tudor Black Bay in Bronze heb ik nog niet zo vaak gezien.
Ziet er behoorlijk strak uit moet ik zeggen.
Ben heel benieuwd wat ze daarvoor durven te vragen.
Ja hea?
Dat was het ook
Thanks! âEd Whiteâ is zeker gaaf, alleen voor 13k heb je ook een mooie Day-Date op het moment, dat is dan dus ook de keuze die moeten gaan maken
NA laat nog even op zich wachten, zojuist gehoord dat de Cartier terug bij @AmsterdamVintageWatches is, maar dat we nog even op de band moeten wachten, zal eind september worden.
Leuke dag was het zeker! Black Bay Bronze is ook echt wel gaaf hoor, alleen beetje dik/hoog horloge
Staat wel zeker op het lijstje.
Nou ik ben er wel 12 keer voor geweest, nooit geen goede, maar die bestaan er voor mij ook niet, dus strijk ik nog niets. Werk liever aan horloges, want strijken is niet leuk om te doen.
Zal ik iets creëren? Met horloges, of zonder? Met of zonder dames?
@RLC zeg eens! Tâis jouw slogan