Voor de vele bandjes..

Ik was zelf al aan het kijken naar oplossingen als deze, maar dit is een stuk goedkoper!

1 like

Wow! Mooie oplossing. Past ook genoeg in. :sweat_smile: Ik weet niet of ik dat als een voordeel of een nadeel moet zien :joy:

1 like

op dit forum kijken is toch écht nefast voor mijn bankrekening :sweat_smile::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Heb deze doos ook, de metalen banden bewaar ik in principe in de horlogedoosjes…
Dat is ook overzichtelijker om nog te weten welke band bij welk horloge hoort.

1 like

Mooie oplossing, ik heb deze vandaag binnen gekregen van Temu. Slechts €7,50. Minder mooi misschien maar wel erg praktisch. Voor 36 bandjes.

3 likes

Dit is zeker een goed alternatief maar wat ik vooral fijn vind aan deze map is dat je alles in één oogopslag voor je hebt liggen. Ik had hiervoor ook alles in dit soort etuis en het bandje wat ik zocht zat altijd in de laatste… :joy:

1 like

Ik heb de Prisma-editie… kennelijk.

1 like

Heel mooi maar hoe slaan jullie bracelets op?

1 like

Die van mij is ook de Prisma edition :grin:

2 likes

Ik draai die in een stukje keukenrol, schrijf daarop voor welk horloge het is en sla ze dan op in een etui als deze

https://www.temu.com/goods.html?_bg_fs=1&goods_id=601099519090173&sku_id=17592227143603&_x_sessn_id=vuidvqbsjv&refer_page_name=bgt_order_detail&refer_page_id=10045_1738349095827_9258xkjekf&refer_page_sn=10045

Goed idee, ik kijk wel op AliExpress, Temu links geven mij altijd een enorme berg bewegende troep en onzin op mijn scherm. Spelletjes, Rad van Fortuin, knettergek word je ervan…

1 like

Ja klopt, je kunt ze weg klikken. Maar er zal beslist iets vergelijkbaars op Ali te vinden zijn

1 like

Ik vind die vannjou ook een heel stuk luxer en mooier eigenlijk. Maar goed. De etui voldoet voorlopig voor mij. Heb ze er op maat in. En heb nog niet zoveel bandjes.

1 like

Dat is toch ook het belangrijkste, dat het voor jou werkt