Voor de vele bandjes..

Is dit in mijn ogen een mooie en overzichtelijke oplossing. En niet onbelangrijk, nog betaalbaar ook :smiley:

Ik heb deze met de kerst gekregen en ben zo blij dat ik van alle losse mapjes af ben en alles in oogopslag voor me heb wanneer ik wil experimenteren met een ander bandje.

https://excellentwebshop.nl/product/klapmap-tbv-177-48-horlogebanden/

17 likes

Foto met bandjes erin? Blijven ze goed zitten

Ja de bandjes zijn mooi strak zodat alles goed blijft zitten

En voor alle maten? Zelf vind ik 48 bandjes los van mijn horloges wel echt voor de grote verzamelaar. Ik heb zeker nog niet eens een bandje extra per horloge, en toch zou ik het eigenlijk al iets beter willen organiseren

In principe wel, de metalen bandjes zijn niet goed gefixeerd omdat het elastiek aan de linkerkant zit dus die houdt ik apart en nato’s moet je een keer dubbel doen. En ik heb 16 horloges en 2 tot 3 bandjes per horloge dus ik heb hem aardig vol

Ziet er stevig uit. Ik zit met een volle map, waar 35 straps in passen. Ik heb er iets meer en nog maar 3 horloges voor deze straps. :scream::sweat_smile:

2 likes

Variety is the spice of life dus we kunnen nooit teveel bandjes hebben :wink:

2 likes

Mijn beste,

Ziet er inderdaad mooi en praktisch uit!!
Het materiaal lijkt wel hout??

Ik wens je er een aangename tijd mee.

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Nee is niet van hout, het is gemaakt zoals die presentatiebakjes die juweliers gebruiken. De vakjes zijn ook gevoerd met dat zachte materiaal. De buitenkant is van nep leer maar dat is ook niet verwonderlijk voor deze prijs

2 likes

Ziet er goed uit :+1:

:arrow_up:

Hier ben ik ook wel benieuwd naar @Watches4Life

21 likes

Bij dezen

1 like

Dat ziet er netjes uit! :+1:
Dank je wel voor de ‘visualisatie’ …

1 like

Ja mooi en handig.

Nu alleen nog die lelijke naam van de doos af.

2 likes

Ja. Dat dus.

1 like

Helemaal mee eens… maar nogmaals voor deze prijs neem ik dat wel voor lief. Helemaal omdat die het grootste deel van zijn leven in een la doorbrengt

1 like

Besteld.
Dank voor de tip! :facepunch:t2:
Eindelijk orde in de chaos!

1 like

Bedankt. Ook besteld. Precies waar ik om verlegen zat!

2 likes

met zovele bandjes in huis heb je wel een mooi opbergdoosje nodig :ok_hand:
prachtig zo :ok_hand:

1 like