Voor de vierde keer :)

Flipperen… sommigen van jullie haten het en anderen herkennen het… :slight_smile:

DJ2 eruit en deze naar een gewaardeerd forumlid gebracht. Vervolgens een 2005 Seadweller 16600 in ongepolijste staat mee terug genomen. Nummer 4 in een oneindige reeks sub’s;

Even er van genieten en dan verpatsen. En dan met geld op zak op zoek naar een 1680 of een fullset 16800 matte. Ik ben een Sub liefhebber, k#t hobby :smiley:

gr. Roel

zolang je het doet met een glimlach op je gezicht moet je lekker doorgaan Roel. :slight_smile:

Ik lees ook andere verhalen… Die k#thobby is ook relatief, sterkte gast!

Merci. In een rouwperiode is een hobby fijn.

Gr. Roel

Maak ut uit Roel, blijkbaar kan het en flipper je slim:-) mooi hoor die dweller, vind de prijzen soms wel erg uiteenlopen, natuurlijk hangt het ook van de staat af etc maar soms denk ik, is dit nog wel realistisch…n e way gewoon lekker genieten van je hobby, ik hou het verkoopdeel wel in de gaten:-)

Stel dat je niet zou flipperen, dan was het pas echt een geldverslindende kl:(te hobby…

Lowlander Schreef:

Maak ut uit Roel, blijkbaar kan het en flipper je
slim:-) mooi hoor die dweller, vind de prijzen
soms wel erg uiteenlopen, natuurlijk hangt het ook
van de staat af etc maar soms denk ik, is dit nog
wel realistisch…n e way gewoon lekker genieten
van je hobby, ik hou het verkoopdeel wel in de
gaten:-)

Prijzen zijn belachelijk, van alle Rolexen. Maar ja… ik begin niet met de prijzen omlaag te duwen :smiley:

Ik heb de originele rekening S&C uit 2005 erbij, de beste man onderhandelde wat korting en nam het ding mee voor € 3750,-… Tien jaar later betaalde ik meer, fors meer. Zelf verkocht ik vier jaar geleden een 16600 voor 4250,-, gisteren zou ik willen dat ik dat had mogen betalen :wink:

Even een plaatje erbij, combi met een andere hobby;

Gr. Roel

Mooi hoor…gefeliciteerd (tu)
Mis de mijne ook wel een beetje nu…verkocht begin dit jaar.

Krabong Schreef:

Ik heb de originele rekening S&C uit 2005 erbij,
de beste man onderhandelde wat korting en nam het
ding mee voor € 3750,-… Tien jaar later betaalde
ik meer, fors meer. Zelf verkocht ik vier jaar
geleden een 16600 voor 4250,-, gisteren zou ik
willen dat ik dat had mogen betalen :wink:

Blij dat ik geen flipperaar ben. 5 jaar geleden 4K. En heb em gisteren NIET hoeven terug te kopen voor veel meer :+

Proficiat! En zoals je al zelf zegt, geniet er van zolang het duurt. Mooie van deze klokjes is dan weer dat je er straks niet minder voor krijgt.

Even een plaatje erbij, combi met een andere
hobby;

Uhm… voor Rambo spelen?

Darkside… het is een verslaving :wink:

Gr. Roel

Nice, altijd een Dweller willen hebben maar op de een of andere manier is het er (nog) niet van gekomen.

http://s49.photobucket.com/user/martv/media/BB20B966-F01A-45BE-8B7B-78A59F480F82_zpsy889wwiz.jpg.html