Voor de vinyl- en horlogefans!

Ik kwam dit tegen een horloge geïnspireerd door de legendarische Technics SL-1200! Een eerbetoon aan dé draaitafel voor DJ’s en vinylliefhebbers.

Of het echt een must-have is of gewoon een toffe gimmick, laat ik in het midden.

16 likes

Bijzonder idee. Lijkt me inderdaad voor dj’s en vinyl verzamelaars.

1 like

Leuk maar een tikkeltje prijzig…

1 like

400 euro voor een lage-editie horloge met speciaal design en een degelijke Miyota erin? Valt heel goed mee medunkt. Er zijn er die het driedubbele vragen voor veel minder originaliteit.

Ik vind het een heel leuk ding.

3 likes

Twee van de drie versies zijn al uitverkocht.

1 like

De prijs is natuurlijk relatief, zeker als je kijkt naar de Miyota 9039, een premium automaat met hacking en 28.800 bph – niet zomaar een standaard uurwerk. Dat twee van de drie versies al uitverkocht zijn, zegt ook wel iets over de interesse.

Ik twijfel nog… het is een uniek concept, maar vraag me af hoe vaak ik het echt zou dragen.

1 like

Misschien had ik dat erbij moeten zeggen, prijzig voor iets wat in de la beland…

2 likes

Precies mijn gedachte! Ik vind het ontwerp geweldig, vooral omdat ik zelf een Technics SL-1200 heb. En een muziek liefhebber ben. Maar het is best een bedrag voor iets dat misschien meer in de la ligt dan om de pols zit.

1 like

Aan de andere kant… ik heb nog ruimte in de la!

4 likes

Als SL-1200 eigenaar, vinyl liefhebber en amateur DJ, kan ik maar een ding zeggen. Wat een lelijk ding.

Prijs valt mij wel alleszins mee.

2 likes

Geinig, maar ik word nu al helemaal gek van die kromme wijzer.
Helaas niet voor mij.

1 like

Dat.
En daarbij ,de belangrijkste eigenschap van een goed horloge ontbreekt volledig.
Dat je met één blik op het ding weet hoe laat het is.

1 like

Leuk om de verschillende reacties te lezen.
Voor de één een tof design met een degelijk uurwerk, voor de ander onpraktisch of te speels.
Uiteindelijk koop je wat je zelf mooi vindt, ieder zijn ding!

1 like

Mwah

1 like

Ik vind hem serieus wel geinig, maar te duur voor een hebbeding voor erbij.

1 like

Ik vind het wel een leuk verzonnen horloge. Een bijzonder design en idee. Prijs valt me alleszins mee.

Echter, tot aanschaf over gaan? Nee, deze belandt in de la en dat is natuurlijk zonde. Zeker voor 400 euro

1 like

Ik vind het wel een leuk verzonnen horloge. Een bijzonder design en idee. Prijs valt me alleszins mee.

Echter, tot aanschaf over gaan? Nee, deze belandt in de la en dat is natuurlijk zonde. Zeker voor 400 euro

Ik heb precies hetzelfde, er zijn te veel andere horloges waar op dit moment mijn interesse naar uitgaat.