Voor de vrouw

Hallo allemaal,

Ik heb al eerder een draadje gestart voor de vrouw zonder al te veel resultaat. Wel heb ik voor haar een Mode klokje gekocht dat ze dapper naar haar werk draagt. Afgelopen weekend ging het over horloges en gaf ze aan best wel graag een leuke, opvallend horloge wil hebben. Deze kwam oa ter spraken.

Explore koningcaris

Nu weet ik dat dames horloges niet het ding zijn van de forumleden. Toch mijn vraag. De criteria:
Niet te groot Een lady Datejust zou ze ook wel kunnen waarderen
Opvallend mensen mogen zien dat ze een mooi horloge aan heeft.
Bij voorkeur een algemeen bekend merk of een echt Horlogemerk
Bicollor zou mogen.
Niet te zwaar, een lederen band is denk ik het best
Een verwisselbare band (de Breil kan alleen maar Breil banden hebben)
Budget, ik wil best wat uitgeven, denk aan 400 euro of iets dergelijks of het moet een topper zijn die zijn geld waard blijft.
Zelf zou ik ze het lieft met een kleine duiker zien lopen. Een kleine Sub zit nog ff niet in het budget.
Ik zie graag waar julie mee aan komen

Ik heb niet al te lange tijd een Triwa gekocht voor mijn vrouw.
Is een mode merk maar heeft wel leuke horloges bi colormet lederen banden en zijn echt betaalbaar.

Al met al een leuk horloge voor de zomer.

zoiets? en elk geval bekend merk voor de modebewuste vrouw denk ik.
http://www.boumanonline.nl/guess-collection-boumanonline/nl/product/43228/?MF=9&MV=3068

Eentje van een " echt" horlogemerk voor rond 400 euri wordt lastig, denk ik.
misschien kun je aangeven aan welke merken je denkt?

Ik ben al een tijdje gecharmeerd van dit dames horloge (voor mijn vriendin ;))

Certina DS First Lady welke in verschillende varianten komt.

De onderste is net binnen je budget €390,-

De Triwa heb ik ook gezien en daar ben ik ook van gecharmeerd. Geen Idee hoe de kwalitiet is. De Certine spreekt me erg aan. Is ene horlogemerk en kost niet veel meer dan de Triwa.

Nog meer goede Ideeen? (ik heb nog tot de belastingcenten komen ;-))

Mijn vriendin is erg gecharmeerd van de Aqua Terra


serie van Omega. Ook in dames maat van 30mm te krijgen als ze dat zou willen (maar gezien die breil houdt ze ook wel van grotere klokken). Ik zou tweedehands zeker ook kijken als je voor een vrouwenmaat gaat, want die verliezen in het begin vaak snel hun waarde, maar blijven dan een stuk stabieler.