.
.
De The Macallan i.s.m. URWerk hebben samen een whiskyfles ontwikkeld voor 2 soorten whisky… als URWerk nu nog een horloge had ingebouwd… al met al wel een gave techniek weer!
.
.
.
.
500 stuks à £ 2.000
.
.
De The Macallan i.s.m. URWerk hebben samen een whiskyfles ontwikkeld voor 2 soorten whisky… als URWerk nu nog een horloge had ingebouwd… al met al wel een gave techniek weer!
.
500 stuks à £ 2.000
Super vet… maar mn lever zegt nee
mijn portemonnaie
Hier gaat mij whisky hart wel sneller van slaan. Maar voor dat geld pas ik even, daar koop ik liever wat mooie flessen en een horloge van
en de link naar horloges is??
mooie fles.
Hoe ontdek jij altijd dat soort dingen.
Ubercool eigenlijk.
De prijs valt me eigenlijk nog wel mee.
Als whisky liefhebber zie collega Zeepaard hierboven.
Leuk artikel, bedankt
groetjes Lenno
Ik vermoed het horlogemerk Uhrwerk.
ohhh…
De techniek die URWerk inzet voor het maken van horloges is hier gebruikt voor het maken van deze dubbele whiskyfles haha
Over the top gadget.
Voor die prijs koop je 20 zakflacons
Grt.
20? Voor 2000 ballen? Poeh poeh. Meneer koopt luxe flesjes.
Ik kreeg voor 4 Euro een keurige flacon bij een fles Weduwe Joustra. Een flacon die al jaren goed dienst doet (medicinaal, uiteraard, en ornamentaal)
Voor 2000 Euro koop ik liever 105 liter Beerenburg / flacon combo’s.
Ik liever 20x deze. Oh oh oh…
Oei is dat ding zo duur?!
Dan worden het er 66.666666
Ik heb 2 zakflacons van 30 pietermannen, een voor whisky
en een voor mijn lievelingetje de Calvados
Grt.
Voor dat geld koop ik liever een leuke beater en dat zeg ik als whisky liefhebber.
Is natuurlijk zacht, maar toch nog wel een beetje peaty. Ik vrees dat ik dan toch eerder 47 flessen hiervan zou inslaan:
Erg fijn kruidig en fruitig tegelijkertijd, met zware inslag van sherry.
Hmm. Calvadosje, ook niet slecht.
Verdulleme, eerst maar 'ns een borrel inschenken, nu ik er zo bij nadenk.
Een beetje ??
Ik heb van Laphroaig nog wel andere dingen geproefd, die dan als een smeulende klomp turf door de strot jakkerden. Al heb ik die jij postte maar een keer geproefd bij iemand die meer aan drank uitgeeft dan ik, dat dan wel weer.
Ohh, heerlijk. en ja, de 18 yrs is wel wat gecompliceerder ja… en voor mij te duur.
24 maart a.s. wederom het WFNN. Samen met de Godfather van de whisky in Nederland ‘Ad de Koning, Master of the Quaich’ heerlijke exclusieve drams genieten. Sláinte!