Voor degenen die niet zonder een 'echt' horloge kunnen

…maar een smartwatch ook wel iets lijkt: Nabu armband.

Voor velen is het gemis van een horloge zonder getik, zwevende secondes, het dagelijks draaien aan een kroon als een junkie zonder… :wink:
Dus een smartwatch zou dan niks voor hen zijn. Toen ik een artikeltje over deze armband tegenkwam, moet ik daar gelijk aan denken. Mede omdat ik dezelfde ‘aandoening’ heb :+

Misschien dat ze later ook in allerlei andere kleuren kunnen komen. Als ik heb was, zou ik dat icm proberen te doen met bestaande gekleurde bandjes. Bijvoorbeeld geel met Livestrong, roze met PinkRibbon, WK2014 met oranje icm een app voor scores e.a. info gaan vast als broodjes over de toonbank, etc.

Zou het zelf wel prettiger hebben gevonden als ie 100m wr was, zodat je er mee zou kunnen zwemmen. En zou ook fijn zijn als je de ‘public’ zijde uit zou kunnen schakelen. Is toch iets discreter gluren :stuck_out_tongue:

Enneh… heb geen aandelen ofzo :sunglasses: Zullen ongetwijfeld ook nog andere alternatieven/varianten op het smartbracelet concept bestaan.
Oh ja, Sony en LG komen al met een vergelijkbaar bandje.

Als al die bedrijven dan ook eens ophouden met bellen. Postcode loterij, Ziggo, uitvaarverzekeringen en ga zo maar door. Elke dag rond de 8 oproepen van “onbekend” op je telefoon is al erg genoeg, je zult ze ook nog op je horloge krijgen :X alleen daarom al van mij een dikke nee!

Jeffreyh1984 Schreef:

Als al die bedrijven dan ook eens ophouden met
bellen. Postcode loterij, Ziggo,
uitvaarverzekeringen en ga zo maar door. Elke dag
rond de 8 oproepen van “onbekend” op je telefoon
is al erg genoeg, je zult ze ook nog op je horloge
krijgen :X alleen daarom al van mij een dikke nee!

Misschien dat ze er voor kunnen zorgen dat de app een instelling heeft, zodat alleen zichtbare nummers worden weergegeven en de onbekende niet (of alleen eenmalig verzameld als, 18 onbekende oproepen).

Vroeger kregen we ook ongewenste mailtjes. Tegenwoordig hebben we ook een spamfilter. Zal voor telefoongesprekken vast ook wel zo iets te vinden zijn.
Daarnaast hebben we een bel-me-niet register, wat ook al een deel tegenhoudt.

Ik vind het iets voor gedetineerden.:smiley: