Voor één keer mijn visie op "de situatie" (lang!)

Die is vast een review aan het schrijven over zijn nieuwste aanwinst :smiley:

Ik dacht, kom laat ik eens kijken hoe het er aan toe gaat op mijn oude horloge forumpje… ik kan jullie vertellen… het valt me vies tegen!!!
Ja ik ben er een die van deze Forum naar de ander ben overgestapt na die vervellende incident, en ja ik was er een van die er bij betroken was bij die discussie.

Ik hoopte dat het afgelopen zou zijn die helle gedoe, maar helaas ik merk nog steeds dat ieder zijn mening niet word gewaardeerd!! erg jammer!

Voor één keer mijn visie op “de situatie” (lang!)

Sorry, maar dan vraag je om reactie op dit schrijven… toch!!

Maar als ik dan zo lees dan valt het me vies tegen, er is zelf een stukje offtopic waar je alles mag zeggen wat er op je hart ligt, of over alles en nog wat praten… ik merk hier erg weinig van!!!

Weet je wat het is hier op deze Forum:

Het zijn niet de mensen die hun hart luchten hierzo… maar het zijn die gasten die zich aangesproken voelen!! en maar commentaar leveren!!

Ik word hier kots misselijk van gasten zoals Jaap… dat zijn de rotte appels hier op de Forum… hoe durf je hier openlijk Hans zo te bekritiseren?? ben jij wel hellemaal wel goed bij je hoofd? ik citeer uit jou schrijven:

En als jij de daardoor beledigd voelt, tsja dan is dat vette pech voor jou.
It’s a tough world out there Hans, als jij je zo rap op de teentjes getrapt voelt omdat jij vindt dat ik iemand anders zou kunnen kwesten, dan lijkt me een carriere in het bedrijfsleven voor jou een zware opgave

Wat ben jij een eikel Jaap, zo ga jij om met een mede horloge liefhebber? en dan nog even een trap na geven:

NB; mocht ik niet direct reageren Hans, deze jongen heeft net een leuke klus afgesloten, ga even m’n zuurverdiende centjes uitgeven aan de rand van 'n zwembad in 't zonnetje

Wat ben jij een zielige vertoning zeg… je zou je diep en diep moeten schamen dat je dit een ander aan doet??

Jammer jammer en nog eens jammer… ik had graag een horloge Forum gehad… maar dat is door een paar gasten verziekt!!

volgens mijn zijn we allemaal Horloge liefhebbers toch? ik vraag het me wel eens af hier zo!!
En dat is de rede waarom ik (en waarschijnlijk velen?) naar die ander horloge Forum zijn gegaan!!

Gegroet,

Roger Elings

Mij zul je hier niet vlug iets zien posten over één of andere discussie, ik ben enkel en alleen hier aanwezig voor mijn liefde “horloges” en op de rest reageer ik niet, met deze dan een uitzondering, omdat ik het ten zeerste betreur wat hier gebeurt.

Als men niet reageert kan er nooit een discussie zijn.
Diegenen die hier “ruige” taal plaatsen laat ik doen, zij zullen vanzelf afdruipen als er geen reactie op komt.
En dit draaid om een PAAR mensen, denk toch eens na zeg.

Wat het prikbord betreft, Henrik doet zijn uiterste best om het naar onze wensen te maken, kan niets van gezegd worden. SUPER, Henrik.

Dat er een ander forum is betreur ik ten zeerste want wij wensen allemaal hetzelfde, een gezellige club van horlogeliefhebbers en die GEZELLIGHEID moet VAN ONS ALLEMAAL komen.

Zijn er hier een paar personen waar je liever geen kontakt mee hebt, gewoonweg niet mee posten, er is hier niets zo GEMAKKELIJK ALS ANONIMITEIT.

Ieder kan bij zijn standpunt blijven maar dat brengt geen oplossing.

Ik blijf trouw aan dit prikbord omdat ik hier vind wat ik zoek. De kwaliteit en NIVEAU moet van ONS ALLEMAAL komen.

Ik ben niet de persoon om bladzijden tekst te vullen, daarvoor is mijn tijd te kostbaar, maar hetgeen ik hier schrijf, lees dat maar een paar keer en ook tussen de regels, met weinig woorden kan dikwijls meer gezegd worden.

Samen staan we sterk !

Freddy

Samen staan we zeker sterk Freddy !

Weet je wat ik mis: thuis komen van werk, eten, douchen, en dan even lekker lezen op het Horloge Forum…berichtje plaatsen, je kent het wel… zucht… wie weet word het weer net zo als toen… een fijn gevoel hebben om hier te zijn, want ik mis het wel!!!

groetjes

Roger Elings

Ik begrijp het verhaal van Jaap en ik begrijp het verhaal van Hans.

En Freddy slaat de spijker op z’n kop!

Wat mij betreft (in de ruige versie):

Laten we nu het verleden rusten en $#&!@*^$%^@# NU weer terug naar de klokjes!!!

Da’s mooi gezegd maar reacties zoals die van jou op Jaap maakt het niet veel beter. Ook bij de “Gerard” discussie reageerde je nogal heftig. Ik denk dat Jaap in de meeste gevallen de vredestichter is. Je sloeg de plank mis.

Amen

Mijn horlogeliefhebberij staat momenteel even op een wat lager pitje.
Vandaar dat jullie me de laatste tijd niet vaak gehoord hebben.
Lezen doe ik de postings wel, maar ik was wel wat onthutst over wat ik 2 weken geleden na mijn vakantie hier aantrof.
Ik heb de perikelen rondom Gerard dus niet "live"meegemaakt.
Gelukkig zou ik bijna zeggen.
Voordeel is dat ik zonder emoties e.e.a. heb kunnen volgen achteraf.
En dan denk ik met een beetje weemoed terug aan “die goeie ouwe tijd” en dat met name aan het Times Zones avontuur.
Bijna het hele prikbord deed mee aan dit maffe avontuur en was bereid om 11 eurootjes te betalen om te zien of de horloges van Times Zones echt waren.
Als in een spannende thriller gingen we met zijn allen op zoek naar de waarheid.
Elke dag ontdekten we weer iets nieuws. Het adres wat niet bleek te bestaan in Zwitserland. Het telefoonnummer waarop alleen een bandje te beluisteren was. En als klap op de vuurpijl, het banknummer wat in Litouwen bleek te zitten.
Dat was het moment waarop ik besloot om ons ei maar niet verder uit te broeden, want dat het fake was, dat was nu wel duidelijk.
Maar het mooiste was dat we het met zijn allen deden en meerdere keren per dag op dit forum keken of er al nieuwe ontwikkelingen waren. Prachtig gewoon
Ik heb er destijds heel veel werk aan gehad om het op poten te zetten op een manier waar iedereen zich in kon vinden.
Hierdoor kan ik dus volledig begrijpen hoe moeilijk het voor Henrik moet zijn om het voor iedereen prettig te houden en ik vind dat hij dat tot nu toe voortreffelijk heeft gedaan.
Dus bij deze mijn volmondig:
AMEN.

Ad

Ik ben erg blij met het verloopt van deze topic. Ik denk dat iedereen die buiten amen nog z’n zegje heeft willen doen dit naar hartelust heeft gedaan.

Ik sluit deze discussie voor verdere posts zodat we dit nu definitief kunnen laten rusten MAAR… ben je het daar niet mee eens, mail me dan even je motivatie, dan kan ik 'm zo weer openen!

###emailadres verwijdert###