WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW. Ik ben even sprakeloos.
Ga niet teveel lullen, let the pictures do the talking. Voor diegene die vonden dat hij er al goed uitzag, kijk de ‘voor’ foto’s maar eens. Een goede camera en lens kan een hoop verbergen. laat je dus niet voor de gek houden als je een tweede hands horloge koopt.
De wijze woorden van Freddy, ik had ook het vermoeden dat er iemand enigszins had lopen prutsen
[quote]In het uurwerk waren de schroefkoppen beschadigt door een vorige hersteller en ook had hij zwart vet
gebruikt met molybdène in en was een vuile vettige boel, olie waar ze niet mag zijn en er waren twee astappen die niet gesmeerd waren. Iemand die niet gewend was van aan deze calibers te werken alsook verkeerde werkwijze. Er stond geen herstellingsnummer van de vorige hersteller in de bodem.
Voor de herstelling had het uurwerk een amplitude van ong 285° horizontaal, nu 321°, is wel een verschil en duidelijk dat er iets mis was met de smering.
Allereerst nog even mijn eigen foto’s.[/quote]
Er zijn te weinig Freddy’s op dit forum want wat is dit toch genieten :~
Helaas is dit een boven mijn budget merk
Ik wens je er onwijs veel plezier mee Tom en net als ik (mijn Freddy project) alleen op zondag dragen
Heel mooi werk van Freddy :} aan een heeel mooi horloge van Tom! :~
Kwalitatief natuurlijk geen vergelijking maar uiterlijk een beetje; ik heb mijn Buler van de laatste Rikketik (op onderstaande foto wel te herkennen) tot nu toe als enige naar de horlogemaker gebracht om te laten maken. Om dat ik het uiterlijk zo aantrekkelijk begond te vinden dat ik 'm wilde dragen. Dus ik ben jaloers op Tom!
Zoals gebruikelijk: vakwerk van Freddy(tu) Op deze manier kan je het gemis van de Dornblüth wel verdragen:), hoewel ik die toch wel erg mooi vond.
Gefeliciteerd Tom, veel plezier met dit stijl icoon!
Het lijkt alsof de vorige eigenaar er met een voorhamer en slijpschijf tegenaan is gegaan, maar Freddy heeft al dit kwaad ongedaan gemaakt. Als ik een herstelbeurt nodig heb voor een speciaal horloge weet ik waar ik moet zijn. :~