Voor en na ! Chronografe Suisse Venus 175

mooie klus!

– moved topic –

Interessant verslag.

Ik denk dat het tegenwoordig niet meer mogelijk is een kast goedkoper te maken door dunner uit te voeren. Dunner lijkt mij tijdrovend en dus erg duur.

Hallo Freddy,

Prachtige serie, knap staaltje vakmanswerk.

Echter een opmerking, ergens in het verhaal wordt door u aangegeven dat de bodem van zeer dun materiaal is. Het wordt met behulp van de Micro 2000 ook nog eens op een foto getoond. De micrometer geeft een dikte aan van 0,138 mm en niet 0,138/1000 mm.

De dikte van 0,138/1000 mm zou inhouden dat de bodem slechts 0,138 micron dik zou zijn. Vaak is een laagje doublé, opgebracht op koper b.v. nog dikker.

Met vriendelijke groeten,

Inca

Ik heb geschreven ; 0,138/1000 mmm is natuurlijk een typefout, moet hier dikwijls vlug gaan. Ik zal het verbeteren en zetten 0,138 mm.
Bedankt.

Beste freddy,
in 1 woord FANTASTISCH; laatst had ik het bij jou over die leonidas die ik te koop wist staan. Ik werd echter tegengehouden om em te kopen omdat de lug een fameuze deuk heeft. Na het lezen van deze voor en na hakte ik de knoop door en heb em dan toch maar gekocht en zelfs nog goedkoper dan het bedrag dat ik je toen noemde.
Je weet dat ik telkens gek wordt van hebberigheid als jij me jou beauties laat zien.
Bij deze zal de leonidas bij jou passeren om em ook zo onder handen te nemen. Als je dat wil doen uiteraard. But no panic het zal pas een project voor volgend jaar worden.
Thx voor het delen van de prachtige voor en het geweldige na van deze.