Voor en na ! :D:D:D

Gisteren is mijn nieuw kuismachien aangekomen.

Mooi mooi mooi… :S

maar wat is het eigenlijk?

Mooi Freddy, van harte…(tu)(tu)(tu)

Mooie schoonmaakmachine, gefeliciteer.
gr.
Yuen Tai

Ha Freddy

Je bent ook naar de kapper geweest zie ik op de foto

Zie dat je niet alleen een mooie kuismachine hebt de overige gereedschappen zien er ook goed uit.
volgens mij is dit niet alleen hobby

Ben jij nu de wasserette waar wij onze horloges kunnen laten kuisen?

Groet
Arie

Wat is nu de NA :wink:

dit is toch de na,is er ook een voor???

Ik durf het bijna niet te zeggen maar als dit de “na” is vind ik 'm dit keer niet zo goed gelukt Freddy.
:smiley:

mooi taaltje hoor.
een kuismaschine.
oscar

Voor = Vibrasonic 800 Na = Greiner Vibrograf acs 900

Je had er alleen ontspiegeld glas in moeten monteren Freddy , ik zie er een man in.

Gefeliciteerd en veel plezier er van.

prachtig apparaat freddy !!
hopelijk heb je geen huisdier …:stuck_out_tongue:
kan je nu weer lekker ultrasonen.

gr switt

Zo Freddy, da’s een diepte investering! 15 uurwerken in een keer reinigen. Je gaat de produktie opvoeren? :smiley:

Veel plezier van dit kleine kuisfabriekje.

Groet, Mark

:d

Wel Freddy, dat zelfportret op foto 3 vind ik zeer bijzonder !

Een goed fotograaf komt af en toe ook eens ( discreet in beeld )

Hitchcock kwam trouwens ook in al zijn films voor.

Indrukwekkend , 't lijkent NASA wel…!!!
Wat ik trouwens ook leuk vind , is die "“klassieke “” horlogewinder rechts achter op de werkbank…
Lang geleden maakte ik de Forumleden attent op een dergelijke machine , te koop in het Oosten van Duitsland , op Ebay , voor weinig , ook zo’n klassieker …
Er ging toen een storm van sarcastische geluiden op , : “” Draaimolen , klutsmachine , grasmaaier …”"
Mooi om te zien dat ook zo’n apparaat nog steeds z ’ n nut bewijst tussen al deze High-Tech…
Vriendelijke groet ,
Peter Peters

@Peter; Worden nog altijd verkocht bij Bergeon. Deze loopt al meer dan 25jaar, onverslijtbaar.

mijn vraag is wat is er met de oude A 800 gebeurt freddy?, ik heb er namelijk ook 1 staan die nergens meer te repareren is. Zou dat oude beestje best wel weer in orde willen maken, weet jij misschien een adres?

groetjes dirk

Mooie apparaat, maar ik ben geen horlogemaker, kun je ons misschien vertellen wat dit masjien dan precies doet? Ik begrijp dan ook dat jij dit beroepsmatig doet Freddy?

groet

Dat er door dit stukje hightec maar veel moois onder het vuil uit mag komen!!! :smiley:

@ Dirk, zijn spijtig genoeg geen onderdelen meer voor te krijgen. Willen ze nergens nog herstellen.
Een electronicus kan er misschien nog iets aan doen, maar zonder schema ???
Eenmaal de waarden beginnen te veranderen in de circuits krijg je de ene na de andere storing.Ik heb al een paar herstellingen gedaan,kostte veel geld en is maar goed voor een paar maanden. Op die componenten komt ook sleet.
Mijn oudje gaat morgen naar het containerpark.