Voor en na (....één jaar....)

Beste forumleden,

Het is nu een jaar geleden dat ik mij heb ingeschreven als lid van dit forum. Het lijkt me leuk om daar even bij stil te staan in de vorm van een ‘voor en na’:). Dat wil in mijn geval dus zeggen: ‘voor dat ik bij dit forum kwam’ en ‘na één jaar…’

De reden van inschrijven was dat ik m’n Omega Seamaster wilde laten opknappen en mijn ‘collectie’ bestond toen uit een Rochemont, de Omega en een slechte camera;). Hier http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,44107,44107#msg-44107 vinden jullie dus de situatie 'voor

In dit afgelopen jaar heb ik met veel plezier dit forum gevolgd en er aan deelgenomen. De kracht van dit forum vind ik de diversiteit van de forumleden, de eenvoud van het forum zelf en de strakke hand van de moderator:D!

Zoals jullie zo kunnen zien is de collectie aanzienlijk uitgebreid en bestaat nu uit (v.l.n.r): Seiko 5 Seamaster, Poljot Strela, Poljot Shturmanski, Wostok Amphibia, de enige echte Alpha Sub en de Rochemont. En op de onderste rij: twee leuke zakhorloges, mijn super-mega-klapper: de Rolex Submariner l’Esperance, de Omega Seamaster, opgeknapt en wel (met dank aan Ferrie Schweitzer!!) en de Fortis Cosmonaut.

Niet alleen de ‘hardware’ is aangevuld ook de nodige documentatie is binnen komen vallen:

Echter, ik kijk/lees hier toch wat te weinig in:(.

Rest mij nog iedereen op dit forum te bedanken voor de response op mijn draadjes van dit afgelopen jaar! Laten we vooral op deze voet doorgaan(tu)…!!

Met vriendelijke groeten, Tom Vreeken.

Wat leuk dit topic! In een jaar tijd is er veel bijgekomen zeg, met als klapstuk toch wel de prijs die je hebt gewonnen (en niet alleen omdat het een Rolex is).

Verder vind ik de Poljot Strela ook erg mooi. Leuke diversiteit in je collectie.

Dat je nog een hele poos met veel plezier op dit forum mag vertoefen.

Jaap-Wim :slight_smile:

Dat is een hele mooie collectie Tom!!

Je kan er ook geen mooiere foto van maken :)(tu)

Mooi verhaal Tom ! (tu)
Zo zie je maar wat een jaartje horlogeforum kan teweegbrengen… :wink:

Ja, levensgevaarlijk…

Groeten, Tom Vreeken.

Tja die Fortis… Hij blijft zo mooi die wijzerplaat.

En ondertussen begin ik te kwijlen als ik naar je Omega kijk, Tom! :wink: Wat een mooi horloge!
Ik vind sowieso je complete collectie wel fraai.

Leuke evaluatie Tom en een mooie diverse collectie.

Gr. JanJ.

Leuke review van jezelf zo. En na een jaar een leuke collectie opgebouwd, van goedkoop tot dure horloge precies zo als ik het graag zie.

en nog vele jaren plezier hier !

Mijn beste Tom,

Ere wie ere toekomt.

Hij heeft een horloge dat hem leidt
dit geeft hem voldoening en de juiste tijd
Waar hij vol passie over praat
thuis, op het forum en op straat

Rolex, Omega, of onbekend
het maakt hem niet uit, hij draagt ze als een trotse vent
En doe jezelf nou een lol
Over een jaar een tweede kistje vol.:wink:

Coenraad

Orologio Signaturis Temporis

Als je verzameling zo blijft groeien de komende jaren, dan worden het er wel erg veel! Inderdaad leuk om te zien dat het van alles wat is, dat is bij mij ook zo.

'T is een verslavende hobby, dat kun je maar weer eens zien! Mooie collectie is het al geworden Tom, ik ben nu al benieuwd hoe het er volgend jaar bij staat!