Heel knap gedaan brodie. Met zeer veel respect voor het origineel.
Super gedaan, een enorme peut werk maar het heeft wel geloond.
Mooi man
Dat is een heel mooi compliment. Dank je
Netjes hoor, ik ben best benieuwd hoe je die geborstelde afwerking zo netjes hersteld (bijvoorbeeld wat voor schuurpapier en hoe je dit tussen de afgeronde schakels doet).
Een verhaal schrijven is een kunst, leuk geschreven en een prachtig resultaat!
Ik gebruik voor deze kast korrel 400 en een groen en grijs schuurmatje zodat ik de ronding van de schakels meepak. De kast fixeer ik en ik gebruik een plankje om de schuurbeweging recht te houden. Onder het schuurpapier leg ik een dun microvezeldoekje om te zorgen dat de kast gelijkmatig gebrushed wordt. Het is vooral op het oog. Het achterdeksel ook vanuit de pols langs een plankje. Dat is wel echt lastig.
Toffe NA nog mooier gemaakt en op een leuke manier geschreven. Bedankt om dit met ons te delen.
Om maar met de woorden van mijn avatar te spreken: “met een beetje spuug, wil alles open”.
Mooi geworden brodie
Goed gelukt zeg, mooi!
Ziet er weer keurig uit! Geniet ervan!
Vakwerk!
Mooi verhaal om te lezen en knap werk. Ziet er weer top uit! Klasse
Superduper. Kleine vraag, waarom de logo verwijderen?
Wat ontzettend gaaf zeg! Knap hoe je dat weer zo mooi hebt gekregen. En een prachtig horloge!
Leuk te zien dat je niet alles hebt weggepolijst. Zo kan ie weer jaren mee!
Hoi Bill! Nee, haha niet het logo, de oxidatie ervan die erop zat. Stel je voor👀
Schrok al. Onder de noemer ‘mods’ zie je de meest gekke dingen. Bij Vostok is er iemand die volgens mij loodgieter is en die vindt het nodig om er allerlei pijpwerk en grove bouten te gebruiken.
Dank je! Ik ga niet voor mint. Mint is saai.