Voor en na (klein)

Hele uurwerken uit elkaar halen zal je mij niet zien doen, maar ik wilde kleine voor en na foto’s toch even laten zien.

Het horloge is van mij opa geweest waarvan het glas onder de krassen zat en het stalen rekbandje niet bepaald mooi meer was.

Na het horloge te hebben voorzien van een nieuwe leren band en saffierglas (waar ik nog het meest blij mee ben dat dat gelukt is) ziet het horloge volgens mij weer prima uit.

groet,

Menno

Hij ziet er weer keurig uit, bandje staat 'm ook heel goed. Ga je 'm ook echt dragen of ga je 'm meer koesteren als herrinnering aan je Opa? (tu)

Mooi hoor. Zo zie je maar hoe ook kleine make-overs fraai kunnen uitpakken!
Veel plezier ermee.

Zelfs deze kleine “voor en na” verdient een (tu) !

Wellicht krijg je de smaak te pakken en ga je verder met deze prachtige hobby… en voor je het weet slaat het herstelvirus ongenadig toe :wink:

MVG,

Chris.

Het resultaat is prima te noemen, ziet er weer als nieuw uit. Kortom het is weer waard om gedragen te worden.

Proficiat met het resultaat en ga zo door.

mg

Ed

Mooi als een horloge weer is opgeknapt. Helemaal als het een familiestuk is!(tu)

Mijn beste,

Zo zie je maar dat ook met een paar kleine doortastende ingrepen een horloge dat al enige tekenen der tijd heeft doorstaan, er weer prachtig uit kan zien.
En die toegevoegde waarde welke een familiestuk nou eenmaal met zich meebrengt krijgt zo een vervolg hoofdstuk.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit hernieuwde horloge. :wink:

Orologio Signaturis Temporis