Voor en na ! Rolex GMT II cal. 3085

13 jaar terug :smiley:
Ik had bijna verwacht dat de post afsloot met: ‘het horloge is inmiddels voor 1250 euro verkocht’…

SUPERTOF ! :smiley:

Haha, volgens mij lagen de prijzen van de 16710 in 2005 ergens 2.500/3.000 euro tweedehands. Nieuw tegen de 4.000 euro of iets erboven.

Hey, leuk om te lezen!
Als ik me niet vergis, hetzelfde uurwerk als in een 16570

Nieuw ook…überhaupt nieuw… :wink:

Ook een 3185 volgens mij. Toch vind ik de 16570 een minder interessant model dan de 16710. Wat een bezel al aan verschil maakt…

Ik had de lugs niet laten polijsten. Die zien er nu helemaal rond uit op de foto’s. Zonde is dat. Kan natuurlijk aan de fotos liggen

De 16570 is juist een gave underdog. Je kan inmiddels ook beide kleuren 16570 kopen van de prijs van 1 zo’n 16710 :wink:

1 like

Mja dat zal best. Heb mijn 16570 uiteindelijk verkocht en een 16710 voor terug gescoord. Nooit een seconde spijt van gehad.

De scherpe randen zijn er wel af idd, deze heeft af fabriek veel scherpere randen.

Wanneer je de luxe hebt om te kiezen, dan snap ik je keuze inderdaad. Tot zover doe ik het hiermee, scheelt het me een paar duizend, zelfde uurwerk en klasse en ik vind de witte plaat erg mooi.

1 like

De meerprijs slaat ook nergens op. Explorer ii is een tophorloge!

Puur uit nieuwsgierigheid, hoeveel tijd kost het ongeveer om zo’n grote onderhoudsbeurt te doen? Als alle onderdelen klaarliggen een middagje werk incl. het werk aan de kast en band? Of ben je er dan nog niet?

Meestal 4 a 5u. Indien de kast zware beschadigingen heeft kan het langer zijn. Altijd in overleg met de klant.

684027c8
Naar:
4521f7eb

Autch

Weet het niet hoor Freddy of dit nou zo gewaardeerd wordt?
Ik zie toch liever de bovenste

2 likes

Geen gezicht, dan liever een paar gebruikssporen.

Maar ja, topic uit 2005, lekker nuttig :joy: