Voor de eerste keer een Nato aangeschaft en wel voor mijn Sinn 556A RS. Vind het zelf niet gek staan, verder draagt het prima. Natuurlijk ligt het horloge wel wat hoger op de pols door de ‘double pass’ die ik heb gekozen. De gesp zat netjes met een spring bar vast, dus heb ik deze gewisseld voor de originele van SinnHieronder wat foto’s, wat vinden jullie ervan?
Oké, dan hou ik me in!
Ik ben geen fan. Sorry. Ik zou zelfs erelid kunnen zijn van een club tegen Nato(achtige) bandjes, als die zou bestaan. Smaakdingetje, niet over te twisten. Overigens fikken dit soort bandjes wel prima. Probeer maar eens.
PS Wel een ontzettend mooi horloge!
Vind het passend, vooral door het gekozen kleur.
ziet er als een comfortabele NATO uit.
Waar vandaan?
Normaal zou ik zeggen: in die extra flap en uiteinde dicht
Staat wel prima.
Ik vind dat een Nato er op geen enkel horloge uit ziet.
Niet iedereen heeft een rubberfetisj…
Sttt, … daar zouden we het niet over hebben buiten onze nichekrochten.
Waar kan ik me aanmelden?
Inderdaad wel een prachtig horloge!
Zo’n Sinn 556 blijft toch een mooi ding! Staat hier mooi met die Nato hoor!
Ben zelf niet de grootste Nato fan. Heb maar één horloge met Nato (een echte military field watch, hoort gewoon op Nato). Maar dan plaats ik die zodanig dat de “sluiting” onderaan komt… anders is het vaak te bulky.
Dankjewel .
Dankjewel!
Thanks🙂!
Mooie kleur gekozen. Maar een beetje zonde om deze op nato te zetten. Ik heb er ook maar 1 op nato, en die ga ik nog een keer vervangen. De 2de laag leg ik overigens altijd onder de pols. Dat scheelt in hoogte.
Horloge is mooi, bandje gaat ook wel maar vind de combinatie net niet geslaagd.
Probeer eens een mattere kleur.
Ziet er supergaaf uit.
Ik was altijd anti nato/zulu, tot ik het toch een keer geprobeerd heb en nu ben ik fan!
Wat voor kleur denk je, bruin of groen oid?
Dank voor de tip, maar dit lukt niet bij mij, kom heel raar uit met de gesp, zit tegen de keeper…
Vaal bordeaux of mat groen, mijn idee.