Voor het eerst een Oris

Het was even twijfelen tussen de zwarte van Schmeink en deze TT1 maar het is dus deze blauwe geworden. Nog nooit eerder vastgehad maar nu hij er is moet ik zeggen; lekker dik en robuust. Die ga ik wel dragen!!!
Jur

Het is een duiker dus kan ik binnenkort deze jongen gaan vertellen hoe laat het is B)-

Ja, het zijn heerlijk stoere horloges! Van Harte!!

gefeliciteerd met je mooie Oris en veel draagplezier.

Radjoe

Happy diving!!

Hoi Jur,

Dat ziet er bijzonder stevig uit, in het bijzonder de lugs.
Veel draagplezier.

Flip.

Hallo Jur,
Veel draag- en duikplezier met deze stevige watch.
Ziet er goed uit.
gr.
Jack

Gefeliciteerd met deze topklok. Ik heb de zwarte van Schmeink gisteren opgehaald, het zijn hele mooie horloges.

Alleen moet ik nu tot 21 maart wachten aangezien het een verjaardagscadeau is…

Heel gaaf. Stoere klok.(tu)

Jur,

Top! Ik heb er 2 jaar geleden eentje in mijn handen gehad, met de vorige dial (ruit ipv wave) en ik had toen die 500e niet… ik baal nog wel eens…
Als ie ooit wegmoet… :):slight_smile:

(bedankt voor je PM!)

Hij is\blijft mooi, mijn voorkeur zou uitgaan naar de zwarte, ben er destijds mee bezig geweest maar de klok is gewoon te groot en te hoog voor mijn polsje…zit nog wel te overwegen om een keer de gmt versie te kopen…maar ja…net Breitling Colt gekocht dus negative cashflow at the moment;)…veel plezier er mee.

Radjoe Schreef:

gefeliciteerd met je mooie Oris en veel
draagplezier.

Radjoe

+1

joost (tu)

Blijft toch een van de mooiere horloges, die van Schmeink komt bij mij vandaan,wel een klein beetje spijt…

Eric

Prachtige klok, hoop er zelf ooit ook eentje te bezitten. (tu)

Mijn beste,

Proficiat Jur met dit Dolfijne Horloge!!
Een prachtig horloge met aan de opperhuid een markante uitstraling en onderhuids een stuwende kracht welke dit horloge tot grote diepten zal brengen.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Congrats, Jur !
Mooie klok; hij ijs BIJNA zo mooi als een Breitling ! :smiley: :wink:

Oris is ook befaamd van de dRiver watches.

Het zijn inderdaad mooie duikers die Oris maakt. Zelf heb ik de TT1 Professional Divers Regulator 1000m, maar die heb ik op dit moment te koop staan, omdat ik een Breitling heb gekocht. Ik kan helaas niet alles houden.

Super Jur, prachtig vind ik ze.
de groeten van de broertjes


hele mooi klok, heel veel plezier ermee.

supermooie klok: lijkt op een blauwe seamaster “on steroids”. nu wil ik er ook één!