Voor het vrouwtje, pulsar chrono op meshband

vanmorgen een leuk klokje voor het vrouwtje gescoord, ook zij is aangestoken door het horlogevirus,en houd ook erg van afwisseling, dus deze klok mee naar huis genomen, er zat een bruine lederen band op 24mm,
nu had ik nog een mooie meshband liggen welke ik eerst op mijn glycine had, maar ik vond de band op deze klok wat te ielig, en heb geen horloges meer waar die op past verder. maar dus wel op het nieuwe klokje voor het vrouwtje, dus gelijk bij thuiskomst de lederen band eraf en de mesh erop, en om eerlijk te zijn ik vind het persoonlijk erg goed staan op dat klokje, en het vrouwtje dolblij zo is hij toch weer uniek;)

vrouwtje blij arie blij:D

Goeie bandenkeuze.(tu)

Staat erg goed!!
Vrouwtje blij, je avond kan niet meer kapot :smiley:

Fijn weekend…

Grt. René

past goed hoor, prima keuze.

Mooie combi(tu)

Als ik mijn vrouw “het vrouwtje” zou noemen, zeker op een openbaar forum, dan sloeg ze resterende tanden uit mijn bek en niet geheel ten onrechte…

Wat vindt je echtgenote ervan dat je zo’n mooi horloge voor je vrouwtje koopt? :D:P

hcptdg Schreef:

Als ik mijn vrouw “het vrouwtje” zou noemen, zeker
op een openbaar forum, dan sloeg ze resterende
tanden uit mijn bek en niet geheel ten
onrechte…

(:smiley:

Horloge is mooi overigens.

hcptdg Schreef:

onrechte…

Iets met regio denk ik. Is rond Den Haag/Rotterdam normaal in het plat Utrechts soms zelfs mijn wijf (wil niet zeggen dat ik het gebruik, vrouwtje wel)

hcptdg Schreef:

onrechte…

ze is niet zo agressief gelukkig, mijn tanden zitten er nog in, loop alleen mank nu;)

arie Schreef:

hcptdg Schreef:

Als ik mijn vrouw “het vrouwtje” zou noemen,
zeker
onrechte…

ze is niet zo agressief gelukkig, mijn tanden
zitten er nog in, loop alleen mank nu;)

Beterschap (tu) :slight_smile:

hcptdg Schreef:

onrechte…

Idem dito hier zo. Maar euh: resterende tanden! Kan ik hieruit opmaken dat je ‘vrouwtje’ in het verleden al eens een stukje respect erin heeft gemept? :wink:

dmc Schreef:

hcptdg Schreef:

Als ik mijn vrouw “het vrouwtje” zou noemen,
zeker
onrechte…

Idem dito hier zo. Maar euh: resterende tanden!
Kan ik hieruit opmaken dat je ‘vrouwtje’ in het
verleden al eens een stukje respect erin heeft
gemept? :wink:

wat een aggressive vrouwen hebben jullie daar, uit welke provincie komen jullie?
hier in den haag en omgeving is als je het vrouwtje zeg heel normaal hoor, je moest eens weten wat ze hier nogmeer voor benamingen hebben. maar daar zal ik me niet over uitlaten, blijkbaar zijn ze bij jullie niet veel gewend.:S

grt arie.

dmc Schreef:

Kan ik hieruit opmaken dat je ‘vrouwtje’ in het
verleden al eens een stukje respect erin heeft
gemept? :wink:

Hoe was het gezegde ook al weer, " het is er met de paplepel ingeslagen" :wink:

Ik gebruik ‘vrouwtje’ hier ook niet, maar vind dit minder erg dan " mijn teefjes" wat ik laatst las op het HF.

Mooie horloge,wens je vrouw veel draagplezier.

mcfr Schreef:

Iets met regio denk ik. Is rond Den Haag/Rotterdam
normaal in het plat Utrechts soms zelfs mijn wijf
(wil niet zeggen dat ik het gebruik, vrouwtje wel)

Woon bijna 49 jaar in 030 maar ‘mijn wijf’ heb ik nog nooit gehoord…
Wellicht bedoel je ‘wijffie’?

De meeste stalen horloges zien er goed uit op een Mesh band. Prachtig, zou willen dat mijn vrouw iets om horloges gaf.

Dagelijks, bijna.

Niet om het één of ander, maar hoe groot is je ega? “Vrouwtje” klinkt in mijn oren wel erg denigrerend, of ze is misschien maar 1.25 m.35 kg? Ik hoop dat ik het mis heb. :frowning: Oh sorry, ik zag dat er al op gereageerd was.

soms word ik een beetje moe van al dat ge… als er wat geschreven word.
het gaat hier over horloges en niet over mijn vrouw of hoe men iets formuleerd
nogmaals ik denk dat het van streek tot streek (provincie) anders is hoe iemand wat zegt. of schrijft. als er nu ook al opgelet word door schoolmeesters hoe of iets hier word opgeschreven al is dat niet precies zoals de heren muggenzifters het willen word er gelijk comentaar geleverd, ik raak het een beetje zat, en denk er dan ook over om het forum te gaan laten wat het is. er is al eens eerder iets geweest over dat sommige mensen schrijven met veel fouten, nou en, laat iedereen lekker in zijn waarde, het gaat hier over horloges, en niks anders.

mvg arie.