Voor horlogeglazen: Horlogeglas.nl

Gisteren mijn Glycine Airman teruggekregen met een nieuw, op maat geslepen, saffierglas.

Uitstekend verzorgd door Richard van Druten van
http://www.horlogeglas.nl
. Goede communicatie en zeer snelle service.

Aanrader (tu)

1 like

Zoals de titel al aangeeft: heeft een van jullie ervaring met het bedrijf horlogeglas.nl? Ik heb een Citizen duiker van +/- 1970 en volgens de kenners op thewatchsite.com is 'ie behoorlijk bijzonder (korte tijd gemaakt, soort transitie-model). Het horloge heeft een stevig leven achter de rug en vooral het glas heeft het moeilijk gehad. Natuurlijk is dit niet meer leverbaar. Vandaar mijn aandacht voor producten van horlogeglas.nl

Menno

Top. Snel en goed.

Zeer goede ervaring, hij heeft voor mij een vierkante saffier op maat gemaakt met gepolijste facetten, top!!!

Alleen maar goede ervaringen! Top. Ik ga ze vandaag of volgende week bellen.

Menno

Goede service, snelle levering (tu)

Zoekfunctie :wink:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?20,216958,216958#msg-216958

Scan het horloge eens en mail het model door dan kunnen ze zeggen of het kan gemaakt worden.

Momenteel hebben ze het er druk. Ik wacht al een paar weken tot de mijne retour komt.

Een paar weken geleden hebben ze mijn West End voorzien van een buitenmodel bol glas.
Perfect gedaan en betaalbaar ook nog.

Ik ben er pas langs geweest met 2 horloges, omdat ze al gedemonteerd waren wilde hij wel even gelijk kijken of er passende glazen voor waren. Voor de Pontiac was een passend standaard glas maar voor de Citizen helaas niet. Hij heeft gelijk een perfect passend mineraal glas op maat geslepen voor me, echt super service! En helemaal niet duur.

Richard heeft mijn Seiko H601-5030 uit 1987 ook voorzien van een nieuw glas met gouden kader. Snelle communicatie en perfecte service tegen een zeer schappelijke prijs!

Aanrader dus.

Ik ga met zulke goede ervaringen van jullie het ook maar eens proberen met een oud Hamilton Quartz horloge zonder glas

Vandaag m’n Squale terug met een saffierglas op maat van @drubas /Horlogeglas ipv het bekraste mineraalglaasje.
Ook een nieuw batterijtje erin en op waterdichtheid getest.
Aanrader :ok_hand:t3::ok_hand:t3:!

Deze had een onbruikbaar gebarsten glas. Dit lijkt toch een stuk beter. Richard heeft het glas zelfs in de onvindbare antieke pakking gekregen.

4 likes