Best leuk, toch?
Ik zie in dat vakje liever een gekoelde fles bubbels liggen :+
En dan wordt je auto gejat… Ziet er wel erg stoer uit
de horloges heb ik, nu de auto en de chauffeur nog
Wat een oerlelijke bekleding !!!
Dat is er vast een uit Dubai
Tis zo’n grote auto,
d’r had best een klein airbagje bijgekund voor die horloges …
Paul.
Is juist heel Duits dat vieze groen, in Duitsland kiezen ze wel vaker in pracht autó’s van die gore bekleding.
Hoe dan ook ik vind het echt onzin een van een 7 serie een horlogedoos te maken.
De bekleding kun je nog over van mening verschillen maar ik vind hout in een moderne auto echt zo smakeloos.
Marijn2 Schreef:
Wat een oerlelijke bekleding !!!
Dat is er vast een uit Dubai
Mooie horloge box X( maar iets te duur voor mij :X
Ik heb dan een oudere auto, maar met hout, en hout hoort gewoon in het wat luxere segment vind ik, kijk naar luxe merken als Bentley allemaal hout, de normale BMW’s Mercedessen enz hout, is gewoon luxe, mooiste is hout en leer!
harb Schreef:
Mooie horloge box X( maar iets te duur voor mij :X
De 7 serie is het minst waarde vast van alle bmw’s, het zal je verbazen hoe goedkoop de aanschaf van een 745 van een paar jaar oud is, alleen het onderhoud is hier in het geweldige land zo hoog, (das dan ook direct de reden waarom die grote bmw’s zo hard zakken in de prijs)
Bosnialove Schreef:
http://www.autoblog.nl/gallery/BMW/Individual_spec
ials/BMW_Individual_specials_09.jpgBest leuk, toch?
Jammer dat ie ze telkens op de juiste tijd en datum moet zetten… wat een cheap ass dat ie niet voor de winderversie is gegaan.
Ik ben meer een 5-serie fan
Maar wel leuke accesoire, dat zeker
Als de chauffeur een beetje doorrijd heb je meteen een watch winder! En ik ben het er mee eens dat in sommige auto’s hout op het dashboard hoort. met name de Engelse auto’s.
Haha heb deze ook gezien op het net. Wel leuk haha