"Voor & na" Jaeger Lecoultre Reverso Night&Day

Heel gaaf om te zien!

1 like

Wow, echt een prachtige fotoreeks van een knap stukje vakwerk!

1 like

Schitterend.
Puike fotoserie. Vakwerk.
Bedankt voor het delen.

1 like

:+1: :+1: :+1:

1 like

Bedankt voor het delen! Leuk om te zien!

1 like

Mooi om te zien zeg! Doet me toch wel weer beseffen wat een bijzonder gave techniek er in mechanische horloges te vinden is. Bedankt voor het delen!

2 likes

Niks van gelogen… :star_struck: :+1:

1 like

Een schitterend verhaal met ook schitterende foto’s van een schitterend horloge. Weer met veel plezier gelezen en bekeken.

1 like

Ik vind dit soort topics altijd zo zalig om te lezen, ook al snap ik er niks van. :+1:

2 likes

Leuk om weer een topic van je te zien Freddy, dat is alweer een tijd geleden.
Bedankt voor het delen :+1:

2 likes

Mooi Freddy, en bedankt om die cm er naast te leggen, je zou de grootte ervan zo vergeten…

1 like

Uurwerk reinigen smeren en afregelen, hangt af van het resultaat op het regelapparaat, je bent toch al vlug een paar uur bezig, ook wat de opmaak van de kast betreft,hier hangt het af van hoe erg de kast beschadigd is.

1 like

Wauw! Wat een mooie foto’s! Ik ben sinds kort verliefd geworden op de Reverso dus ik heb enorm genoten van de foto’s, dit maakt m’n dag!

1 like

Fantastisch!
Zowel het uurwerk als het werk dat er aan wordt verricht.

1 like

Idd mooi om een reverso eens van binnen te zien :+1: :pray:

1 like

Heerlijke foto’s. De Reverso staat in mijn lijstje van absoluut iconische horloges. Helemaal de ‘Duoface’ uitvoeringen. Briljant gewoon! Begrijp niet dat andere horlogemerken dit nooit toepassen. De pogingen die ik heb gezien (oa. Mazzucato)zijn tenenkrommend :grimacing:

1 like

Omdat JLC de enige fabrikant is die op grote schaal horloges produceert waarbij dit mogelijk is.

Patek kan het btw ook wel.

image

2 likes

Dit uurwerk van de Reverso is echt een kunstwerkje😍

1 like

Dit is idd erg genieten

1 like