Yep klopt, de enorme kroon verraadt het al , een handwinder .
wel leuk uurwerkje hoor,ik lees dat het een Ariste Racine caliber is, racine heeft ook erg leuke horloges vind ik.
Yep klopt, de enorme kroon verraadt het al , een handwinder .
wel leuk uurwerkje hoor,ik lees dat het een Ariste Racine caliber is, racine heeft ook erg leuke horloges vind ik.
Ivm Racine…
Daar heb ik dit horloge nog van liggen, moest iemand hier iets meer over weten, hoor ik het graag…
zitten verwisselbare bezels bij :~
en Enicar is een super ondergewaardeerd merk, dat qua afwerking ( de oudere dan ) niet voor duurder merken moet onderdoen…
Ik vindt ze in ieder geval prachtig
dat ondergewaardeerd las ik ook al en gaf ik ook aan: in ik meen duitsland is er een tijd geweest dat je aanzien had als je een enicar droeg, dat was gewoon een iwc van nu.
wellicht overdrijf ik iets maar dat de uurwerken hoogstaand waren voor de tijd moge duidelijk zijn. Ik zal eens zoeken of ik het artikel nog kan vinden.
overigens is het horloge van je een item wat je moet dragen en niet in een etui stoppen mag hahahah.
gr jaap
mooie klokken zijn er nu ook nog zien ik.
gr japioow
In verband met een komende nieuwe aanwinst… was ik aan het surfen en stuitte bij onze Zuiderburen op een interessant draadje. Voor wie het Duits een beetje machtig is, bevat dit hele leuke informatie over dit ondergewaardeerde merk:
Daar heb ik dit horloge nog van liggen, moest
iemand hier iets meer over weten, hoor ik het
graag…
Is ooit van Bassie geweest?
Voor de liefhebbers: er zijn net een paar Unicars op de baai gezet!
Linkje?
en het is trouwens Enicar:D
stom van m ij zeg en onnoplettend van anderen en top van jouw dat je dat aangeeft!
lees deze regel: ik sprak van de week een ex horlogemaker, die vertelde dat enicar vroeger racine was. gaf hoog op over de (toen) gebruikte uurwerken en wist te vertellen, en dat heb ik ook gelezen, dat ze best hoog aangeschreven werden in andere landen als het onze. bron:internet.
en ik had het zelf dus ook al een keer anders aangegeven dan de discussie titel. zo makkelijk lees je nu iets over het hooft
Die Indonesische GMT wrakken duiken telkens weer op, kennelijk niet veel liefhebbers voor te vinden:D:D
Klopt. Voor zover ik het kan beoordelen worden deze dingen alleen verkocht als de bezels echt goed zijn.