Voor of na het bot?

Een dresser voor het bot en een proleten klok na het bot :rofl:

1 like

Wat een psychopaten lopen er hier rond. Ik hoop dat die 20% per ongeluk op de verkeerde optie heeft gestemd. Anders ga ik mij zorgen maken.

3 likes

Ik denk hetzelfde :sweat_smile:

Heb ik gedaan hoor, had het wat verder gelezen :grinning_face_with_smiling_eyes: maar misschien dat de rest van de stemmers het wel fout had zoals @Ravvie ook aanhaalt :joy:

1 like

t is maar van welke kant je het bekijkt :slight_smile:

Ik heb verkeerd gestemd geloof ik want ik was in de war met de foto van voor en na het bot

Wel goed dat deze kwestie eens tot op het bot wordt uitgezocht :wink:

5 likes

Leer of rubberband voor het bot, en staal na het bot.

1 like

Aangezien we in een wereld leven waarin we toch alles kunnen veranderen aan ons lichaam, zit ik eraan te denken om een pols-reductie-kliniek te beginnen. Gewoon een beetje bijslijpen van dat bot zodat je één mooie rechte pols krijgt. Geen discussies meer over “voor” of na” het bot. Zit aan de naam “botweg” te denken.

Zou dat aanslaan?

7 likes

Geen idee, klinkt in ieder geval als iets dat door merg en been gaat :joy:

2 likes

Alles tegen de hand (dus na t bot), altijd redelijk los
(BEETJE OP EIGENLIJK)

Wat zou Berend Botje daar van vinden?

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik zag die NA en net zoals ik altijd heb wanneer mensen een foto met het horloge op het polsgewricht plaatsen, schrik ik me kapot. Denkende, wie doet er nu een horloge om een gebroken onderarm :scream:.

Mensen bij wie het gebeurd omdat ze het los dragen hebben nog eens dubbel pech door meer slijtage. Heb dus behoorlijke medelijden met 1/5 mensen voor wie dat het comfortabelst draagt.

Hoezo meer slijtage? Misschien dat ik ze altijd verkeerd draag

Ik mis nog op het bot… :grin:

Heel serieus. Het verschilt bij mij per horloge. Maar ik heb ook niet zo een zichtbaar bot… als jou.

. . . . .

5 likes

Ik zal het bandje een tandje strakker zetten voortaan. Kijken hoe dat draagt voor een langere tijd.

Wat een unieke vraag zeg.

Nooit eerder gesteld hier.

2 likes

Oh… Dan na, ja ik m’n stem nog wijzigen.

Door deze kutvraag ga ik alleen nog maar zakhorloges dragen. :wave:t2:

2 likes

Dat is wel lullig, ja :frowning:

Altijd op.