Voor of na het bot?

Oeh die Seiko! :smiling_face_with_three_hearts:

Man man wat een horloges! :ok_hand:

1 like

Kijk dat bedoel ik. Super storend zo’n bot! Jij hebt wat dat betreft ideale botten. Dat zou iedere horloge drager toch willen?!

Is nog helemaal niet zo’n slecht idee :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hahaha zo had ik het nog niet bekeken.

Eerlijk is eerlijk. Draag ze ook wel eens voor het bot onder het manchet.

Altijd voor!

Ja ja…… nou weten we het wel. Jij kan je horloge echt overal dragen en er mee weg komen……. Alsof de rest van het forum al niet jaloers genoeg was op jouw polsfotomodel botten :joy::joy::joy::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik zou wel een permanente cashmere pols willen.

Ziet er wel mannelijk uit. :rofl:

1 like

Nee de beharing! :laughing:

Het antwoord is onder het bot.

1 like

Ik snap oprecht, eerlijk waar niet waarom iemand hem na het bot zou dragen. Echt geen flauw idee. Op snap ik al helemaal niet.

Ik heb juist het tegenovergestelde

I’m with @Brick. :sunglasses:

2 likes

Heel simpel. Voor het bot geeft een goede opsluiting van het horloge waardoor het minder beweegt en heeft je pols de meeste bewegingsvrijheid.

Er zit wel een logica in, maar ik heb nog nooit problemen gehad met het vrijuit bewegen van de pols. Ieder zo zijn ding.

2 likes

Dit is achter het not…

1 like

Je hebt er maar een paar nodig van alle gangbare maten. Lekker wisselen :smirk:

Te veel werk…

Wow, er zit een bugje in de software…
101% van de stemmers :slight_smile:

De grap is dat vanuit de romp bezien iedereen die voor het bot stemt eigenlijk na het bot bedoelt. Even los van 101%. Ik ga er even vanuit dat men hier polshorloges draagt, en geen onderarmhorloges.

Kortom: Ik ga er vanuit dat met “voor” het gebied bedoeld wordt tussen het einde van de ellepijp en het begin van het middenhandsbeen.

Oftewel, het daadwerkelijke polgewricht. Iedereen die in die definitie “Na het bot” stemt draagt het horloge dus in feite niet op de pols, maar op de onderarm.

Dus @Kahan: Los van het feit dat je de zoekfunctie niet hebt gebruikt formuleer je de poll erg kut. Geen touw aan vast te knopen, want interpretabel.

Letterlijk de enige die het echt snapt hier.

Or did you mean “voor het bot”?

Gewoon los dragen. Niks aan de hand.

Leg dat eens uit, alsjeblieft. Ik heb een Seiko op titanium bracelet die ik al zestien jaar zo draag, en uiteraard is hij bekrast als de hel, maar die band geeft geen krimp.

Daarom kwam ik hier eigenlijk terug. Ik vind dit een mysterieuze uitspraak, en zou hem graag onderbouwd willen zien.

1 like

Niet echt. Je kan op beide opties stemmen. TS heeft de poll verkeerd aangemaakt tenzij dit zijn bedoeling was.

2 likes