Voor of na het bot?

Heb je het aan iedereen individueel gevraagd wat ze bedoelen? Beetje voorbarig om uit te gaan dat jij weet wat iedereen eigenlijk bedoelt. Het is ook niet aan jou om uit te gaan wat iedereen bedoeld. Daarbij is er een duidelijke foto begin van de poll

Dus, het is wel duidelijk dat de merendeel daadwerkelijk voor het bot het horloge draagt. Iedereen zo zijn ding.

3 likes

Ik had je vraag in eerste instantie verkeerd geïnterpreteerd.

• Ik ook
  • Welnee onzin

0 stemmers

De TS heeft toch door middel van een foto uitgelegd hoe hij het omschrijft.
Kan je wel weer anatomische theorieën aankomen, maar het was duidelijk wat de bedoeling was van de vraag.

Of wil jij graag, gemiddeld er drie toetsenborden per jaar er doorheen jassen?

6 likes

Met gouden horlogebandjes was het wel degelijk verstandig om deze niet te los te dragen. Dit om onnodige slijtage te voorkomen.
Met andere metalen had je daar idd bijna tot geen last van. :+1:t2:

2 likes

Hahaha deze is leuk! :joy:

Toetsenbordslijtage bij Fate eens in kaart brengen!

De foto’s brachten verduidelijking inderdaad.

1 like

Die van mij steken niet uit. En draag hem op het bot…

Ahhhhhh… niet in z’n openingspost. :slight_smile: Ik dacht dat hij met “voor” en “na” bedoelde dat hij altijd op de arm begon en dan naar de pols afgleed. :rofl:

Ik heb geen anatomische theorie benoemd, bij mijn weten.

Fatsoenlijk toetsenbord kopen, mon ami. Die gaan jaren mee.

Apple: Onverwoestbaar.
HP: Vijf jaar voor een toetsenbord, nu maar eens een Logitech gepakt.

Ik had niet doorgescrold. En de foto’s niet in verband gebracht met topic starter. Want ja, eigenlijk zero shits given.

Boze tongen beweren dat ik de draak in dit topic steek.

2 likes

Dus toch heb jij er ervaring mee!

Tip van Flip. Eerst lezen/luisteren voor je commentaar geeft. De mensen die dit nooit doen, zijn behoorlijk irritant op feestjes en partijen.

:grin:

Om Willie Wartaal te citeren: Vader, wie denk je wat je bent? Voorjekijkendoorlopen is ook een Tip van Flip. Gasten die dat niet doen zijn behoorlijk irritant op feesten en partijen.

:kissing_heart:

Enneh, niet te serieus he? Ik zocht gewoon even een reden om de Jeugd te posten.

Maar ik moet m’n stem even gaan wijzigen naar NA. Dus dank voor de verduidelijking.

Die zijn toch al jaren niet meer in?

2 likes

Na hun tweede album was het inderdaad niks meer, en nu heeft Donnie het stokje over genomen met Bas Bron in de productie. Maar die eerste albums waren gewoon lachen, toch?

1 like

Dragen jullie je horloge voor of na het bot?

Op het bot.

Die waren zeker vernieuwd en gewoon goed. Maar nu…stoppen op je hoogtepunt.

Dat bot op mijn pols heeft nogal een omgang. Een licht horloge gaat alle kanten op, ondanks dat ik het strak heb zitten. Horloge met gewicht kunnen op zich wel prima op het bot.

Dagelijks

Haha spekkie.

1 like

Behalve om mij belachelijk te maken. Ik ga @jurk vragen om een ban van tenminste viereneenhalve week!

2 likes

Tuurlijk mag iedereen het zelf weten, dat is m’n punt niet. Ik zie alleen geen reden waarom er mensen zijn die de keuze hebben uit beide en voor na het bot kiezen.

Ik draag mijn horloges voor het bot of soms zelfs er op. Bij mij steekt hij niet zo uit. Volgens mij lijkt het bij sommige mensen alsof ze daar wildgroei hebben.

Met Pennen gum krijg je het weer redelijk netjes.

Alleen blauwe deel gebruiken

afbeelding

9 likes