Oh wow. Dat ga ik proberen. Dank je.
Achteraf begrepen dat eerst met heel fijn schuurpapier lichtjes behandelen en daarna met pennen gum behandelen nog betere resultaten oplevert
Verplaats jij hier nou je horloge of je bot?
Ik zag net iets voorbij komen op youtube hierover.
Ik draag al mijn hele leven mijn horloges na het bot:
Nu dan eens voor het bot geprobeerd, en buiten dat ik mijn band een tandje strakker moet zetten om hem op zijn plek te houden merk ik ook dat het horloge op deze manier veel meer aanwezig is dan wanneer je hem na het bot draagt.
Bij het openen en sluiten van de hand veranderd de spanning behoorlijk.
Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Nou, dat foto 2 een stuk beter staat.
krijg je je hand uberhaubt wel omhoog op die 1e foto.
Mensen die hun horloge voor het bot dragen zijn psychopaten.
En bedankt!
Jij hebt niet eens bot man!
Allemaal titanium Flippeke.
Vind hem zo erg strak zitten,
Als ik er een schakel bij zet dan kan ik hem weer over het bot heen schuiven.
Wat een gedoetje weer op deze zaterdagmiddag
Ik weet niet beter,
Ik vind het op de nisuwe manier juist heel strak en onprettig.
Heb nu al meerdere dingen geprobeerd, hele schakel meer en minder, halve schakel.
Alle 3 standen van de fijnvetstelling etc.
Maar als ik hem boven het botje wil houden zonder dat hij naar mijn hand toe schuift dan moet hij gewoon erg strak.
Lijkt me ook weer niet de bedoeling toch?
Hallo Forumleden, ik ben weer terug van weggeweest. Ik kan schijnbaar toch niet helemáál zonder horlogeforum.nl.
Ik draag mijn horloge áltijd vóór het polsgewricht, al mijn gehele leven lang.
Mijn opa, vader en broer hebben mij als voorbeeld gediend, dus ik wist/weet niet anders.
Terug van weggeweest, i.v.m. een paar jaar op autoforums, maar horloges blijven mij aantrekken.
Ik wist niet eens dat er mensen zijn die het na “het bot” dragen…(iig nooit opgevallen)
Ja, auto’s zijn ook wel leuk. Maar ze nemen zoveel ruimte in beslag. Horloge passen gewoon lekker in een horlogekist en die past gewoon in een kast. Kun je met auto’s wel vergeten. Of het moeten modelauto’s zijn…
Hoi @Mausje75, meestal zijn het horlogedraaiers en -schuivers voor wat betreft het dragen: te los, om op één plek op de pols te dragen en óók te los, om niet rond de arm/pols te draaien.
Ikzelf zou daarvan compleet een mafklapper worden. Buiten de andere mafheden om.