(Voor)oordelen over je horloge

hear hear!!

Nope,harde eurotjes :grin:

Ik schreef baas, bedoel leidinggevende.
Op papier dan.
Aangezien hij door een extern consultant als ongeschikt is bevonden, heeft hij veel cursussen gehad om iets te leren wat je in je moet hebben.
Hij vind de titel op zn kaartje het belangrijkste.
Jammer voor ons team.
Ik heb ook duidelijk gemeld dat het mijn zaak is hoe ik Mn geld besteed. Hij koopt een jacuzzi van €5k, ik een horloge. Ach, beargumenteren is biet zijn sterkste punt. Hebben regelmatig botsingen als er weer zo’n argument komt.

Bij klanten is het regelmatig een leuk gesprek. Net zoals motorrijden dag is. En zijn de gesprekken makkelijker.

1 like

Ik wilde eigenlijk zeggen dat het me maar een beetje uitmaakt wat een ander vindt van mijn horloge(s).

Dat is uiteindelijk niet waar - ik durf me namelijk echt niet te vertonen met onderstaande Breitbling van Tuur 1968…

1 like

Geen enkel probleem mee

5 likes

Ik geef altijd complimenten als ik een mooi horloge zie, mede omdat als ik t krijg word ik er ook vrolijk van. Zo werkt dat nou eenmaal.
Nederlanders zijn vind ik wel een beetje zuur kwa dat, voelt soms zelfs als een beetje afgunst.
Wel.willen weten wat een rolex kost maar niet de interesse hebben waarom het zoveel kost, hoe kan je er dan een oorldeel over vellen…

3 likes

Vaak is het idd een soort jaloezie. Mensen die het geld we niet aan uit willen/durfen geven.
Dit in combinatie met het gebrek aan kennis waarom een klokje zoveel moet kosten. Is het moeilijk te begrijpen waarom wij wel geld uitgeven aan een horloge.

Ook vaak denken mensen dat zij iemand zijn waar anderen jaloers op zijn, vooral als ze geld hebben. Ik betwijfel dat nogal.

1 like

Ik had daar een bijna identieke variant op. Iemand vroeg op een verjaardag hoe duur mijn horloge was. Ging om een sea-dweller. Ik mompelde iets als:
"Rond de 5"
ā€œOkĆ©. Ja, wel veel geld 500. Maar dat zie je ook wel aan af. Mooi horloge!ā€
ā€œThanks!ā€

7 likes

Mensen die alleen fashion horloges kopen hebben echt een idee van wat een merk als bv rolex kost.

1 like

Mijn huisadvocaat draagt ook een rlx. Het is een hele goeie advocaat.
Zijn uurtarief is Euro 295,00 , exclusief BTW en exclusief 6% kantoorkosten.
Het is een knappe, oudere man met dikkere polsen, ik schat 19 of 19,5 cm.
Ik gun hem zijn blauw gouden speeltje ( ik weet dat ik er een gedeelte van betaal ! )
Maar wat mij mateloos stoort, is dat hij de band geen millimeter heeft ingekort !!!

1 like

Dit klinkt heel vreemd, weet je dat?

Maar on topic:

Tenminste, in de contreien waarin ik me begeef althans.

5 likes

Ik zie wel eens iemand met een kennelijk erfstuk om de pols… ze zijn dan verbaasd als je het wel een interessante klok vind,
ze roepen dan iets van ja dat ding draag ik al 40 jaar
en dat kostte me toen een rib uit mn lijf.
als je ze dan vertelt dat ze ondanks de slijtage er mogelijk maar weinig geld aan verloren hebben
of mogelijk een kleine winst op kunnen maken
staan ze al bijna in de startblokken om dat ding bij de juwelier te laten restaureren… kijken ze opeens heel anders naar dat ouwe klokkie

2 likes

Jesus, in welke contreien zijn dat dan? Not of this world, Aliens ?

Ik vind George Clooney een erg knappe oudere man. Sterker nog, ik zou liever met hem op vakantie gaan dan met mijn ex vriendin.

8 likes

Hint:

Maar ik bedoelde meer dat het niemand interesseert wat ik draag, behalve mijn vrouw. Maar dat gaat meer over wat ik uitgeef. ā€œMaar die heb je pas netā€ . ā€œHeb je nou alweer een nieuweā€. ā€œZe lijken allemaal op elkaarā€. Dat is de enige interesse uit mijn omgeving. En van mijn HF vriendjes dan.

@HanDavinci iedereen gaat liever met iedereen op vakantie dan met jouw ex-vriendin.

6 likes

Zo waar.

Dus…iemand zin in een weekje weg mid januari?

1 like

Zoals gezegd, mijn knappe, oudere man (mijn advcocaat!) kost Euro 295 per uur.

Ik herken veel !

Voor dat geld kan je ook een heel leuke knappe jonge dame huren. :zipper_mouth:

(twijfel of deze opmerking wel kan maar goed :joy:)

4 likes