Voor Panaristi's 20 jaar met een bandje hahaha :)

http://link.marktplaats.nl/556019019

BeschrijvingDeze band is uitermate geschikt voor polsen van 24 cm lees verder Met deze band verdiend u in 1 klap 4000 euro en meer lees verder aub:u betaald slechts 50 euro en gratis verzenden en u kan kiezen uit twee moderne kleuren cognac bruin en diamant zwart ,exclusieve panerai band Deze band is speciaal gemaakt voor zware panerai horloges . met dit exclusieve exemplaar is iedere panerai liefhebber gelijk geholpen , want ze kopen ieder jaar een nieuwe originele band voor 200 euro , die originele band gaat snel stuk, waarom om dat die band niet volledig massief leer is , nu komen we met een doorbraak, origineel sterk kalfs leer uit 1 stuk vervaardigt uit maar liefst 6 mm dik leer volledig helemaal leer en dubbele stiksels wat geen band op deze aardbodem beschikt, wij kunnen met trots zeggen dat we de ultieme panerai band hebben ontworpen die onverwoestbaar is , en uiteraard een originele panerai gesp doen we er gratis bij, dus waarom te veel betalen als het ook beter en goedkoper kan, duur koop is niet altijd beter dat bewijst deze band. leren hand gemaakte panerai band aanzet 24 mm 6mm dik leer, dit is de beste leer kwaliteit wat u maar kan krijgen deze band gaat 20 jaar mee ,wat ik probeer uit te leggen 20 jaar is 4000 euro wat u kan besparen dus mail me voor deze band en ik stuur u de band op en u heeft u verdere leven geen kosten meer aan u mooie panerai klok,techniek high tec, Zowel de horlogeband zelf en de ( Lussen) worden met de hand door en door gestikt.
Bij vrijwel alle fabrikanten is dit niet het geval en doen dit voor de sier.
Dit is een echte originele kalfs leren band ,uit 1 stuk vervaardigt ,
Handgemaakt en gestikt met een dubbele zadelsteek Alles met elkaar zijn er Voor deze horlogeband 221 stappen nodig
helaas zijn deze banden normaal 198 euro , deze super band met originele panerai gesp is een sieraad voor u panerai, ,wilt u deze sterke band proberen mail me maar beter is er niet te koop voor dit geld maar wel 6 keer duurder .deze band is verkrijg baar in 22 mm aanzet en 24mm band aan zet
bruin allemaal dubbel gestikt oersterk .mail me gewoon welke band u wilt voor het geld hoeft u het niet te doen want deze band gaat 20 jaar mee ik heb een bruine en een originele zwarte diamant kleur pak je telefoon en bel voor 50 euro bent u de nieuwe eigenaar en u verdiend ook nog eens 4000 euro zo lang de voorraad strekt
*ps ik heb nog 2 bandjes voor de goedkope prijs en dan moet ik ze weer laten maken maar niet meer

voor de goedkope prijs :helaas moet ik er zelf veel geld voor betalen.

Zo’n aanbieding kan je niet laten lopen:)

Aad A Schreef:

Zo’n aanbieding kan je niet laten lopen:)

Mijn idee :wink: buitenkansje :slight_smile:

Hij brengt het leuk.

MAAK ME LOS!!! Dit bandje is uniek in zijn soort. Het is niet enkelgestikt, maar handmatig drie-dimensionaal, maar liefst 4 keer gestikt! Dit betekent dat waar het leer dubbel zit, aan de binnenzijde het materiaal ook gestikt is. Dit is niet te zien, maar verstevigt het materiaal met een factor 5!! Voor het stiksel gebruiken we in zout water geweekt en daarna zongedroogd garen van Kemp, waardoor het garen praktisch onverwoestbaar is. Belangrijker nog: zweet heeft geen invloed meer heeft op de houdbaarheid van dit garen. Ook het leer dat van genetisch gemanipuleerde bisons afkomsig is, is van het meest soepele, maar ook stevige soort. Ik had laatst geen sleepkabel bij me toen mijn Volvo V70 pech kreeg. Ik heb toen simpelweg 3 van deze bandjes met elkaar verbonden en kon zo naar de dichtbijzijnde garage gesleept worden!!! Zelfs de gespen waren niet eens verbogen, maar dat komt ook omdat het hier een extra gehard metaal betreft, wat in Japan ook nog eens bewerkt is door oude samurai-meesters die vroeger die meest fantastische zwaarden maakten. Dit is een buitenkans voor iedere Panarai liefhebber die alleen maar het beste wil voor zijn horloge. Je moet er wel snel bij zijn, want anders kan ik pas weer leveren na november!!

dmc Schreef:

MAAK ME LOS!!! Dit bandje is uniek in zijn soort.
Het is niet enkelgestikt, maar handmatig
drie-dimensionaal, maar liefst 4 keer gestikt!
Dit betekent dat waar het leer dubbel zit, aan de
binnenzijde het materiaal ook gestikt is. Dit is
niet te zien, maar verstevigt het materiaal met
een factor 5!! Voor het stiksel gebruiken we in
zout water geweekt en daarna zongedroogd garen
van Kemp, waardoor het garen praktisch
onverwoestbaar is. Belangrijker nog: zweet heeft
geen invloed meer heeft op de houdbaarheid van dit
garen. Ook het leer dat van genetisch
gemanipuleerde bisons afkomsig is, is van het
meest soepele, maar ook stevige soort. Ik had
laatst geen sleepkabel bij me toen mijn Volvo V70
pech kreeg. Ik heb toen simpelweg 3 van deze
bandjes met elkaar verbonden en kon zo naar de
dichtbijzijnde garage gesleept worden!!! Zelfs de
gespen waren niet eens verbogen, maar dat komt ook
omdat het hier een extra gehard metaal betreft,
wat in Japan ook nog eens bewerkt is door oude
samurai-meesters die vroeger die meest
fantastische zwaarden maakten. Dit is een
buitenkans voor iedere Panarai liefhebber die
alleen maar het beste wil voor zijn horloge. Je
moet er wel snel bij zijn, want anders kan ik pas
weer leveren na november!!

LOL! Jij hebt minimaal evenveel fantasie als die MP gozer :smiley:

Hahahah die band van dmc lijkt me wel wat proest :):slight_smile:

hahaha, leuk om te lezen op zo’n warme dag :slight_smile:

Wat een clown.

Zijn band word uit een stuk gemaakt en dus niet in lagen. Vervolgens gaat hij andere bandenmakers ervan betichten dat hun stiksel niet functioneel is, terwijl zijn eigen stiksel gewoon voor de sier is.

Kan altijd wel lachen om dit soort advertenties! (tu)

Bert1 Schreef:

dmc Schreef:

MAAK ME LOS!!! Dit bandje is uniek in zijn
soort.
Het is niet enkelgestikt, maar handmatig
drie-dimensionaal, maar liefst 4 keer gestikt!
Dit betekent dat waar het leer dubbel zit, aan
de
binnenzijde het materiaal ook gestikt is. Dit
is
niet te zien, maar verstevigt het materiaal met
een factor 5!! Voor het stiksel gebruiken we in
zout water geweekt en daarna zongedroogd garen
van Kemp, waardoor het garen praktisch
onverwoestbaar is. Belangrijker nog: zweet
heeft
geen invloed meer heeft op de houdbaarheid van
dit
garen. Ook het leer dat van genetisch
gemanipuleerde bisons afkomsig is, is van het
meest soepele, maar ook stevige soort. Ik had
laatst geen sleepkabel bij me toen mijn Volvo
V70
pech kreeg. Ik heb toen simpelweg 3 van deze
bandjes met elkaar verbonden en kon zo naar de
dichtbijzijnde garage gesleept worden!!! Zelfs
de
gespen waren niet eens verbogen, maar dat komt
ook
omdat het hier een extra gehard metaal betreft,
wat in Japan ook nog eens bewerkt is door oude
samurai-meesters die vroeger die meest
fantastische zwaarden maakten. Dit is een
buitenkans voor iedere Panarai liefhebber die
alleen maar het beste wil voor zijn horloge. Je
moet er wel snel bij zijn, want anders kan ik
pas
weer leveren na november!!

LOL! Jij hebt minimaal evenveel fantasie als die
MP gozer :smiley:

(:smiley:

En ik dacht dat alleen die Seiko kasten gebruikt maakten van de Katana methodiek.

En misschien kan ie ook Yak leer proberen. Errug stevig.

Fantastisch verhaal!