Voor reparatie of onderdelen: Casio G-Shock MR-G 121 stainless steel

Te koop: Casio G-Shock MR-G 121 voor reparatie of onderdelen

Merk en model: Casio G-Shock MR-G 121

Afmetingen: 50 x 46,8 x 16,8 mm.

De omtrek van de polsband is voldoende voor mijn pols van 18,5 cm!

Leeftijd: onbekend, vintage, model stamt uit 1998

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: láng geleden :face_with_raised_eyebrow:

Factuur en/of certificaat: nee

Originele doos en/of eventuele accessoires: Geen doos, 1 extra schakel en extra 'lunette”

Verzendkosten of afgehaald: in overleg

Conditie: Toen ik de batterij verving, werkte hij nog steeds niet, maar weet niet zeker of de batterij nog goed was. Er zijn enkele lichte putjes op het glasoppervlak, maar niet storend. Er zijn kleine krassen en een dutje op andere delen van de buitenkant.

Er is geen batterij bij aanwezig, vermoedelijk een CR2016 nodig.

Soort uurwerk en kaliber: Casio quartz 1789

Vraagprijs: 100,00 Elders op het www maar buiten Europa worden er hogere prijzen voor defecte gevraagd, waarbij de verzendkosten en BTW + afhandeling daar nog bij komen. Vaak zijn daarbij ook de armbanden afgesteld op smallere polsen van mannen uit het verre oosten, zonder extra schakels.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

1 like