Voor seiko liefhebber?

Gevonden op de bay…maar is het iets??

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320482405617&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

landrover110 Schreef:

Gevonden op de bay…maar is het iets??

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item
=320482405617&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

uk buyers only staat in de advertentie, maar Rob verkoopt ze ook als ik het niet mis heb.
Stond eens op de rikketik bij hem te kijken liet hij hem zo boven mijn hand vallen.
Schrok me dood, vangen, woog niks joh.

Deze is niet meer in productie.

Ik vrees ervoor dat Rob deze nog heeft.

Machtig horloge …

Had ik zo snel niet gezien…ik ga hem toch eens mailen…en anders eens bij Rob kijken op de volgende rikketik…

Heel mooie klok…!!

Gelet op de verkoopvoorwaarden hoeven wij ons niet te haasten: (td)

UK buyers only! Will not be shipped to any other countries

Hebben we niemand in de Uk ??? wat een mooi horloge toch!!!

Deze wordt niet meer verkocht maar is nog wel te krijgen in goede gebruikte staat.

Een icoon van een horloge, zeker de titanium versie…

Heb de blauwe versie vroeger gekocht bij Rob en nooit één seconde spijt van gehad:

Met aanradende Groeten,

Morse.

Heb em in wit-staal. De mijne ziet er iets discreter uit. Heeft ook geen crown-protector. De kast vond ik erg apart. Het ronde gedeelte vind ik “opgevangen” worden door de lugs.

Dit is een wat stoerdere uitvoering door de bredere wijzers. Een mooi horloge! Alleen jammer dat ie wat krasjes op 't glas heeft. Even wachten op iemand die em wel naar Nederland verzend, zonder de krasjes :wink:

Weet iemand wat zoiets ongeveer kost hier in ons landje?

Zoals eerder gepost is dit een niet meer geproduceerd model. Je moet net mazzel hebben met iemand die nog NOS heeft. Of het kost zoveel als de gek er voor over heeft :stuck_out_tongue:

Ze worden niet meer gemaakt, er komt er 1 aan, die is als het goed is al verkocht.

Mocht iemand die willen kopen, ik heb nog wel een UK-adres waar ie heen gestuurd kan worden.

Gewoon Ebay in de gaten houden. Lopen niet zelden gewoon nog af voor 175-200 euro. Is even een hype nu ze niet meer gemaakt worden. Ik vond het wel een leuk horloge.

Mooi.
Maar moet je deze eens zien…:

http://cgi.ebay.com/SEIKO-Diver-200M-TITANIUM-7S36-01S0-LIMITED-EDITION-MEN_W0QQitemZ260534749493QQcmdZViewItemQQptZWristwatches?hash=item3ca914c935

Beeeeetje aan de prijs lijkt mij (en minder mooi dan de Seiko van het onderwerp hier).

Groeten,
Niels

Ik heb exact dezelfde de Seiko Samurai titanium ,zie foto’s van Morse…echt een heerlijke klok incl. doos, boekje en garantie bewijs. Anderhalf jaar geleden gekocht via Ebay bij ene meneer huppeldepup uit Tokio incl verzendkosten voor 238 euro.

Heerlijk dat lichtgewicht titanium en het voordeel is dat als je het horloge omdoet het heel erg snel je lichaamstemperatuur aanneemt, nadeel is weer dat titanium erg snel kras.

Vooral de sluiting daar zitten redelijk wat krassen op , is uiteraard niet te voorkomen.Klokje een keer of 20 gedragen en de laatste tijd draag ik het ook wat meer en ik moet zeggen dat hij voor het werk/vakantie uitstekend bevalt. Loopt een seconde of 2 per dag sneller dus best wel nauwkeurig.
Nadeel is dat ik deze klok niet wegdoet want hij bevalt mij steeds meer.

Collega van mij heeft dezelfde maar dan met een zwarte wijzerplaat. Was de rotor vanaf gelopen en heeft deze via robbie 409 weer laten herstellen, is weer een blij mens.