Voor tag heuer liefhebbers

hallo medeliefhebbers,

ik ben aan het sparen voor mijn iwc gst dus gaat een hoop ander spul (helaas) in de verkoop dus dacht even collectie posten voor ze weg zijn :

tag heuer sel chrono 1999



de link chrono


de 6000 serie


de professional ,eerste merkhorloge die ik kreeg van vrienden toen ik 26 werd,gaat dus ook zeker niet weg


De sel staat op mp mocht iemand intresse hebbe,6000 is waarschijnlijk al weg,link draag ik als doordeweekse klok maar kan weg tegen redelijk bod,de simpele proffesional blijft sws bij mij ivm andere waarde dan knaken…

ondanks quartz uurwerkjes wel gewoon mooie horloges vind ik zelf rn altijd een genot om naar te kijken en dragen…

Jammer dat het weg moet, vind je topic wel een hoog verkoop gehalte hebben… my 2ct.

Iig goed om te lezen dat de IWC nu in zicht is. (tu)

Ik kan wel snappen dat je die eerste weg wilt hebben… >X

Bosnialove Schreef:

Ik kan wel snappen dat je die eerste weg wilt
hebben… >X

+1B)-

Bosnialove Schreef:

Ik kan wel snappen dat je die eerste weg wilt
hebben… >X

Vindt je die lelijk dan? Ik absoluut niet hoor,dat is echt niet de reden van verkoop, zou ze het liefst allemaal houden en af en toe dragen…

en gezien de reacties op de aanbieding van het horloge zijn er meer mensen het niet eens met je maar dat is waarom smaken gelukkig verschillen.

gekkehuus Schreef:

Bosnialove Schreef:


Ik kan wel snappen dat je die eerste weg wilt
hebben… >X

Vindt je die lelijk dan? Ik absoluut niet hoor,dat
is echt niet de reden van verkoop, zou ze het
liefst allemaal houden en af en toe dragen…

en gezien de reacties op de aanbieding van het
horloge zijn er meer mensen het niet eens met je
maar dat is waarom smaken gelukkig verschillen.

Helemaal niks mismee hoor. De Sel lijn was heel erg populair in de jaren 90. Tag Heuer was toen helemaal hot. Ik begrijp ook niet echt waarom hij niet mooi wordt gevonden. Maar ja ik heb een erg aparte smaak. Goud vind men hier doorgaans ook niets. Ook kunnen anderen zich mateloos irriteren aan een datumloupe. Ik heb in ieder geval genoten van je fotos. Ze deden me denken aan de folder die ik zo een 20 jaar geleden iedere dag doorlas. Het resulteerde in een Tag Heuer 4000 die ik nog steeds graag draag. En hij is bi-color ook nog. Ik doe er lekker een foto bij want ik weet zeker dat een aantal mensen daar weer kippenvel van krijgt. :stuck_out_tongue:

En ook nog even samen met een bicolor Certina DS lekker even de bling, bling allergie van sommige forumvrienden tot een hoogtepunt drijven. :smiley: :stuck_out_tongue:

Die band vind ik niet echt mooi nee. Het horloge zelf dan wel. Lekker jaren '90.

@Dreski: Oh, goud vind ik ook wel mooi. Ik snap ook niet dat velen goud niet mooi vinden.

Bosnialove Schreef:

Die band vind ik niet echt mooi nee. Het horloge
zelf dan wel. Lekker jaren '90.

@Dreski: Oh, goud vind ik ook wel mooi. Ik snap
ook niet dat velen goud niet mooi vinden.

Ja exact maar de band,ja die is flashy misschien maar dat mag ook best soms hahah

Goud vind ik bij sommige horoges best mooi maar mijn voorkeur heeft het niet ,ieder zijn ding !

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.