Voor wie écht te veel centjes heeft

Op TZ UK staat een Comex 16600 te koop. Slechts 39K ( en dan nog in Britse ponden (:smiley:

Haast je, want die Comex’en vliegen als warme broodjes de deur uit. :smiley:

Incl. verzending in een bubbeltjes enveloppe ?

(:d

Is dat dezelfde als op chrono24 voor 57.550 Euro?

Ik weet het niet, maar ik zou echt niet zoveel geld geven, enkel en alleen voor 1 woordje op de wijzerplaat.
Koop dan een Breitling hé, denk ik zo - die hebben allemaal veel tekst op de wijzerplaat. :smiley:

Marc-B1 Schreef:

Ik weet het niet, maar ik zou echt niet zoveel
geld geven, enkel en alleen voor 1 woordje op de
wijzerplaat.
Koop dan een Breitling hé, denk ik zo - die hebben
allemaal veel tekst op de wijzerplaat. :smiley:

Maar dan koop je toch ook horloges omdat er een speciaal woordje (Breitling) op staat? :stuck_out_tongue:

Geintje natuurlijk. Mooie aspecten van de hobby, dat zo’n logo’tje, in combinatie met de historie en uiteraard zeldzaamheid dergelijke bedragen kan voortbrengen.

Wordt wel erg next-level zo: goedkope horlogedragers vs. Rolex-dragers wordt dan (relatief) goedkope Rolex-dragers vs. Comex-Rolex (Colex?) dragers :slight_smile:

Ferdinand Schreef:

Marc-B1 Schreef:


Ik weet het niet, maar ik zou echt niet zoveel
geld geven, enkel en alleen voor 1 woordje op
de
wijzerplaat.
Koop dan een Breitling hé, denk ik zo - die
hebben
allemaal veel tekst op de wijzerplaat. :smiley:

Maar dan koop je toch ook horloges omdat er een
speciaal woordje (Breitling) op staat? :stuck_out_tongue:

Geintje natuurlijk. Mooie aspecten van de hobby,
dat zo’n logo’tje, in combinatie met de historie
en uiteraard zeldzaamheid dergelijke bedragen kan
voortbrengen.

Wordt wel erg next-level zo: goedkope
horlogedragers vs. Rolex-dragers wordt dan
(relatief) goedkope Rolex-dragers vs. Comex-Rolex
(Colex?) dragers :slight_smile:

Tja, je hebt altijd baas boven baas heh.

“Ja maar schat, je koopt hier niet n horloge, maar n stukje geschiedenis!” Zo beter te verantwoorden? :smiley:

Ik zou dat dus echt niet doen. Ik vind persoonlijk een echte al te duur. Geschiedenis of niet. Voor mij is 2500 euro voor een horloge wel ´t maximale te verantwoorden. Niet tegenover mijn vriendin. Die vind alles wel best denk ik zo,., Maar tegenover mezelf. Miss. veranderd deze gedachten wanneer ik klaar ben met mijn studie en zelf a.d… bak ben…

Waarom zou een auto die na 10 jaar volledig is afgeschreven het geld wel waard zijn, en dit horloge, dat in ieder geval een groot deel van zijn waarde houdt, niet?

Idem met een gewone Rolex, ik zou hem niet kopen, maar wat betreft investering, veel beter had het niet gekund.

@robsel

Ik dacht vroeger ook dat ik nooit boven een x bedrag zou uitgeven aan een horloge, maar zit nu al aanzienlijk hoger.

Die grens gaat vanzelf omhoog, neem dat maar van mij aan;).

Biturbo Schreef:

@robsel

Ik dacht vroeger ook dat ik nooit boven een x
bedrag zou uitgeven aan een horloge, maar zit nu
al aanzienlijk hoger.

Die grens gaat vanzelf omhoog, neem dat maar van
mij aan;).

De grens van 1000 was bij mij best sterk, daarboven was geen grens meer :).