Dank je wel, ben er weer blij mee.
Geniet er ervan
Gefeliciteerd (nogmaals?)!
geweldig dat zal ik niet meer vergeten, mijn vrouw had zoiets van ben je geschift, zo laat een ‘vreemde’ in huis.
Mijn hond was onrustig, wie dringt hier zo laat het huis binnen (vandaar dat zijn vrouw helaas buiten moest blijven met een andere hond)… zo laat iemand uitnodigingen., tsja, maar dit had ik eigenlijk niet willen missen… midden in nacht cappuccino’s drinken
Als je de BP wilt flipperen @ThaPapper dan hoor ik het wel
Ik zie het volgende topic over een maandje tegemoet.
Ik vind dat ook, maar elke Tuna die ik heb gehad was te lomp om comfortabel om de pols te blijven zitten, dus ik zoek nog. Maar übercool, inderdaad.
Tja. Ik heb uit coulance besloten dat iedereen dat kan overkomen te stemmen, maar ik zou m’n eigen horloges, indien niet gemod of gepolijst, echt terug herkennen. Misschien omdat ik ze langer bezit voor ik ze verkoop.
De beste Tuna. Gefeliciteerd man.
Wij vonden het ook een geweldige ervaring, alleen al daarom. Thanks man!
Je bent een heer Chris, dank!
weer gefeliciteerd met je prachtige aanwinst
Dank je wel!
Goed dat je als recividist je eigen horloge weer hebt, is me ook een paar keer gelukt
Veel plezier er weer mee👍
Ehhh, ik bekeek net de actuele stand van de poll even maar gelukkig weet ik zeker, dat jij het niet aan het verliezen bent.
Dank je wel Rik, volop!
Is toch leuk?!
Is mij nog niet overkomen… heb al wel eens weer een zelfde horloge gekocht als wat ik verkocht had!
Dat is de hobby:blush:
Geniet ervan!
Nooit meer wegdoen! Dit is karma net zoals die weggelopen ezel die na jarenlang zwerven weer bij je terugkomt…
Als je nou weer flipperjeuk krijgt, dan mag je hem wel een maandje of wat bij mij stallen. Kom je hem daarna gewoon ophalen en behandel ik je alsof ik je niet ken. Heb je toch weer even dat heerlijke NA gevoel
Dit was (denk ik nu ) de eerste keer dat ik een horloge een tweede keer wilde, laat staan dezelfde.
Dank je wel, doe ik volop!
Ik ga m’n best doen, garantie voor 2 weken maar deze wil ik eigenlijk wel houden.
Briljante gedachte, heerlijk! Als jij hem dan intussen draagt, hebben we er beiden plezier van.
Okay, okay, één vaste bewoner van het kistje dan.
ik zie deze post nu pas …gefeliciteerd met deze retour aanschaf!
Dank je wel, erg tevreden!