Goedenavond beste lezer,
Ik heb het al eens eerder gemeld, daar ben ik me van bewust en toch wil ik u wederom deelgenoot maken van het feit, dat mijn “horloge cirkel” inmiddels weer rond lijkt te zijn?
Maar pappie! Wat is er aan de hand?
Waarom een draadje wijden aan iets, dat wij hier al lang weten? Je bent tevreden, er is nooit meer een ander horloge denkbaar en hopla, binnen een week dient de volgende NA zich alweer aan. Het is een fenomeen welke we van jou maar al te goed kennen en we kunnen er nog wel mee leven maar zo spannend is het inmiddels allemaal niet meer.
Welnu beste lezer, er is mij iets overkomen, hetgeen alleen voorbestemming kan zijn, of niet?
In het leven van een fervente duikhorloge liefhebber, hoort een good ol’ fashioned Seiko Tuna thuis. U hoeft daar uiteraard niet mee in te stemmen maar ik ben die mening nu eenmaal toegedaan. Derhalve begon mijn hart sneller te kloppen, toen ik een mooie Tuna SBBN031 in het blauwe gedeelte zag staan en ik kan niet anders zeggen, dan dat de deal op vlotte en schappelijke wijze tot stand kwam. Het horloge is bekeken, goedgekeurd, om gedaan en meegenomen en ergens tussen deze fases door, is ook de financiële kant uiteraard netjes in orde gemaakt.
Tot zover geen poespas, pappie heeft weer een keurige Tuna in de collectie, eind goed, al goed.
Nu heb ik de eigenschap, dat ik in de dagen, volgend op de aankoop pas allerlei reviews lees, mij verder verdiep ik het horloge en daarbij assisteert dit mooie forum uiteraard regelmatig als naslagwerk. Dus heb ik een uurtje geleden eens gezocht op SBBN031 en zag ik diverse draadjes daarover de revue passeren.
Ook tot zover nog geen merkwaardige ervaring, totdat ik (tot mijn starre verbazing) een blauw draadje van mijzelf langs zag komen en ik plotsklaps een deja vu kreeg. Nee! Het zal toch niet?
Snel de foto van het garantiekaartje uit het laatste verkoopdraadje, waar ik hem nu kocht, gedownload, het serienummer van het horloge vergeleken met het kaartje bij dit horloge en u raadt het al….
Ik heb onwetend mijn eigen horloge teruggekocht…
Onderstaand een poll met wat mogelijke stellingen en ik zou uw inbreng zeer op prijs stellen om mij te ondersteunen dit voorval juist te interpreteren.
Bij deze reeds hartelijk dank en ik wens u verder een nog een genoeglijke avond.

- 1 oh jee, pappie begint het te verliezen
- 2 deze NA was voorbestemd pappie
- 3 dit kan iedereen overkomen hoor pappie
- 4 zou ik ook een ex horloge van pappie aan hem terug kunnen verkopen?
0 stemmers