Voordat 'ie echt nergens meer te koop is

Heb ik er toch nog maar eentje gescoord. :slight_smile:

Nu nog even wachten op de pakjesman.

Ik vind dit ook een gaaf horloge, proficiat alvast!

Wel absurd… Ik was echt net aan het zoeken op Citizen Orca naar wat ervaringen met deze klok! Een juwelier hier heeft er eentje (met bracelet) liggen in de aanbieding. Iedere keer als ik daar langs loop kijk ik even naar de Orca :slight_smile: Misschien toch maar eens passen om te zien hoe groot de Orca draagt en het titanium aanvoelt. Ik zie graag een polsplaat als ie binnen is!

gr, HJR

Wees maar snel, ze worden niet meer gemaakt afaik.

(en de nieuwe generatie duikers van Citizen vind ik erg saai)

Briljant horloge vond alleen dat rubber een drama. Een beetje betaalbare met bracelet kan ik echter nergens vinden.

Ik maak er zelf wel een. :wink:


(eerder werk)

Mijn beste,

Goed gemaakt zeg!!

“Materiam superabat opus”!!
(het vakmanschap overtreft de materie)

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Je bedoelt zoiets?

Menno

De zwarte Citizen Orca heeft een iets donkerdere titanium kast, daar past deze band nèt niet bij.

(en ik hou niet metalen banden, maar dat is persoonlijk)

thieuster, ik denk dat ie deze bedoeld :smiley:

Groet
Herman

Op een of ander manier is het een horloge waar ik altijd wel vrolijk van word… Als ik die zwarte op staal tegen zou komen zou het best nog eens een optie zijn voor me, terwijl ik klokken zonder standaard bandaanzet normaal toch wel mijd.

mooi horloge hoor. Als het de laatste zijn zal ik hem wel mislopen denk ik:(. Ben voorlopig ff uitgekocht.

Gr Wouter

Gaaf.(tu)

Erg comfortabel licht klokje, maar niet helemaal mijn ding. Wel fijn je er nog 1 te pakken hebt. Ben benieuwd naar jouw ervaringen.