Voorjaarsopruiming: Tissot PRX, Seiko Presage Sharp Edges, Orient Star Power reserve

Te koop en/of te ruil: Tissot PRX 40mm, Seiko Presage “Sharp edges” (SPB231J1) en ORIENT STAR:Mechanical Power reserve.

Besloten ruimte te maken in mijn horlogedoos. Onderstaande horloges krijgen geen wrist-time en mogen daarom weg. De Seiko is zelfs nog nooit gedragen en zit nog in de stickers. Prijzen zijn scherp, mocht je meerdere horloges willen overnemen/ruilen kunnen we zeker praten.

Merk en model: Tissot PRX 40mm (T1374101103100) link Tissot
Diameter: 40mm
Leeftijd: 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):07/2023
Papieren, doos en eventuele accessoires: doos, omdoos, boekje, garantiekaart, losse schakels
Verzendkosten of afgehaald: ophalen of verzenden (kosten koper)
Conditie (krassen, werking etc): zo goed als nieuw (99%)
Soort uurwerk en kaliber: Tissot Quartz EOL
Vraagprijs: € 250,-

Merk en model: Seiko Presage “Sharp edges” (SPB231J1) Link Seiko
Diameter: 39mm
Leeftijd: 07/2023 (nog meer dan een jaar garantie)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 07/2023
Papieren, doos en eventuele accessoires: doos, omdoos, boekje, garantiekaart
Verzendkosten of afgehaald:ophalen of verzenden (kosten koper)
Conditie (krassen, werking etc): nieuw en ongedragen (100%)
Soort uurwerk en kaliber: Kaliber 6R35 automaat
Vraagprijs:€ 550,-

Merk en model: ORIENT STAR:Mechanical Contemporary power reserve (RE-AU0403L) Link Orient
Diameter: 42mm
Leeftijd: 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 10/2022
Papieren, doos en eventuele accessoires:doos, omdoos, boekje, garantiekaart, losse schakels
Verzendkosten of afgehaald:ophalen of verzenden (kosten koper)
Conditie (krassen, werking etc): zo goed als nieuw (98%)
Soort uurwerk en kaliber:Automaat, Orient Cal. F6N43. Loopt erg netjes op tijd (+2 sec per dag)
Vraagprijs:€ 300,-

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Voor alle horloges gelden. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

19 likes

up :arrow_up:

Orient star is verkocht. De Seiko en Tissot nog beschikbaar.

Seiko ook verkocht, alleen PRX nog beschikbaar.