Beste mensen,
Donderdag ga ik mijn voorlopig laatste aankoop doen. (Althans dat denk ik). Mijn collectie bestaat uit 2x een oris een black bay (blue), een skx007 en een oude Seiko. Nu denk ik bijna zeker te weten wat het gaat worden. (Namelijk de Rolex Explorer 14270). Ik heb hier lang naar gezocht en gekeken. Heel stiekem blijven er nog twee horloges op de achtergrond in mijn hoofd rond spoken namelijk de Black bay Chrono en de omega speedmaster. Wat zou jullie keuze zijn?
Mijn eerste reactie was explorer I. Maar het zijn drie redelijk verschillende horloges die je opnoemt. Dus ik zou zelf eerst eens goed nadenken over het type horloge dat ik zou willen
Ik heb horloges in soorten en maten. Maar de Explorer blijft de koning. Veelzijdig, bijna onverwoestbaar, Rolex kwaliteit, draagcomfort, klassieke, tijdloze looks. Die dus!
Orissen gaan er sowieso niet uit. Beide gekocht bij de geboorte van mijn kids…
Donderdag ga ik de Explorer nog een passen en daarna waarschijnlijk aanschaffen! Lijkt me een mooie aanvulling op de tudor. (Sluit overigens niet uit dat er ooit een speedmaster komt!)
Of ik spaar door… en heb straks de Explorer, Black bay en een speedmaster… als ik daar nu over denk is dat voor mij misschien wel de ultime collectie! (De twee orissen gaan over een paar jaar toch naar de kinderen)
Citaat Donderdag ga ik mijn voorlopig laatste aankoop doen. (Althans dat denk ik).
Citaat (Sluit overigens niet uit dat er ooit een speedmaster komt!)
Citaat Of ik spaar door… en heb straks de Explorer, Black bay en een speedmaster… als ik daar nu over denk is dat voor mij misschien wel de ultime collectie!