Voorlopig laatste

Beste okzbow,
Ik bedoel een lange minutenwijzer bevestigd onder de rode chronograafwijzer dus geen minuten subdial,dat zie je dus niet zo vaak,dat is dus wel even anders

Groetjes

Lenno

Ja,
daar heb je voor een gedeelte gelijk in maar toen ik de fotos nam stond de chrono aan ,als je die reset springt alles weer naar de twaalf,dan oogt hij veel rustiger

Groetjes

Lenno

okzbow Schreef:

Het zit je hoog hè allemaal :slight_smile:

Zo goed als elke normale chrono heeft die
functie… heeft dus helemaal niets met onderlegd
te maken, wel met interesse in horloges :slight_smile:

Er zit me helemaal niets hoog hoor ik vind je alleen een triest figuur die een ander zijn plezier niet gunt. Dit is overigens ook gebasseerd op je uitlatingen op het andere forum. Voel je vrij om hier nu de boel te komen verzieken maar niet huilie, huilie gaan doen als je tegengas krijgt.

Ik zal het je nog sterker vertellen. Nu ik jouw foto’s bekijk, heb ik er bijna spijt van dat ik 'm niet zelf gekocht heb! :slight_smile:

Kan wel zien waar je je internet-tijd nog meer spendeert :slight_smile:

Overigens ben ik al voor veel dingen uitgemaakt hier, maar zie mij daarover druk maken?
Het zegt dus meer over jou dat je je zo ontzettend aangesproken voelt…

okzbow Schreef:

Kan wel zien waar je je internet-tijd nog meer
spendeert :slight_smile:

Overigens ben ik al voor veel dingen uitgemaakt
hier, maar zie mij daarover druk maken?
Het zegt dus meer over jou dat je je zo ontzettend
aangesproken voelt…

Ja hoor ik zit hier stampvoetend achter mijn PC me mateloos te irriteren LoL. Ik ben wel wat gewend hoor en heb al veel ergere flame wars meegemaakt op fora. Dit en DZVL zijn eigenlijk de enigen waar dit niet voorkomt. Maar het is volgens mij een natuurlijke ontwikkeling van een forum. Vroeg of laat komt er altijd een zeikert of trol langs. En ach met dit rotweer is dit ook wel weer eens een leuke afwisseling. Zo en nu nog even een warm bakkie.

ja mooi he,
in het echt is ie nog veeeeeeeel mooier.
bedankt voor je compliment

groetjes

Lenno

Lekker bezig de laatste tijd Lenno:-)
Mooi…

  • 1, ik vind het een topklok! (tu)

bedankt mensen,
Ik wordt bijna ontroerd van de positieve reacties.
Hij is ook wel erg mooi.
Even wat anders.
Er gaan altijd heel wat mensen naar de rikketik en de meeste van ons kennen elkaar alleen van dit forum.
Is het niet leuk om elkaar bij de rikketik eens te ontmoeten bij de koffiehoek om wat te kletsen over onze hobby.
Het punt is hoe gaan we elkaar dan herkennen en/of spreken we een tijd af in het koffiegedeelte
Ik weet dat ik nog maar een jaar op het forum zit dus misschien zijn er al gewoontes op dat gebied.
Kijk, de echte diehards van dit forum kennen elkaar natuurlijk maar ik ken er maar een paar

Groetjes

Lenno

Lenno,

In de expo-hallen van Houten is direct rechts na de ingang mogelijkheid om sausijzenbroodjes en bier te bestellen.

Volgens mij houdt ieder forumlid daar wel van.

Nu nog een tijd afspreken…

mijn vrouw is jarig dat weekend! Hmm…verjaardag, schoonfamilie, huwelijk of bier, horloges én sauzijzenbroodjes en scheiding? Hmm…