Voorlopig laatste

Beste lotgenoten,

Heb vanmiddag mijn voorlopig laatste aanwinst gescoord.
De Porsche design van Ome Piet.
Persoonlijk afgehaald onder het genot van een paar koppen koffie tussen onze woonplaatsen in. ( mc donald )
Zeer aardige grote kerel,het klikte meteen .
Het was een leuke ruil met mijn Sinn.
Allebei blij zoals het hoort.
Voor de gelegenheid had hij zijn Seadweller om wat nog altijd een van mijn grails is en voor het eerst kon ik de volle glorie van de seadweller om mijn pols voelen en ik moet zeggen dat voelde niet verkeerd.
Het zijn toch wel fraaie klokjes.
De Porsche ook hoor begrijp me niet verkeerd.
De mooie grijze kleur van de Porsche is erg mooi en wat ook apart is,de aparte witte minutenwijzer die na het verstrijken van een minuut van de secondewijzer een plekje vooruitgaat.
Dat had ik nog niet gezien bij een horloge.
Al bij al weer een leuk weekend.


groetjes

Lenno

Mooie en smaakvolle aanwinst ! Congrats ! (tu)

Mooie matte kleur, titanium denk ik? rustige wijzerplaat, veel plezier met deze klok.

van harte met je nieuwe aanwinst mooie klok en met oom piet is het idd gezellig (tu)

Klasseklok(tu)

mooie aanwinst, staat je goed (tu)

Lenno was gezellig, veel draagplezier gewenst!

Ik ben ook zeer tevreden: kopje koffie, een fijne ruil en over horloges praten terwijl het buiten sneeuwt! (tu)

Erg mooi horloge, ik heb alleen altijd een beetje moeite met de auto naam op het horloge…
Maar dat doet niets af aan de schoonheid. Het verhaal van de minuut wijzer maakt hem alleen maar mooier…
grtz RoB

Fraai!

Groeten,

Martin

Erg mooi hoor. Gefeliciteerd. En verstandig dat dit voorlopig de laatste is. Bij mij duurt voorlopig toch snel een week. :wink:

Hey Andre,
Ik begrijp dat gevoel ik ben daar ook bang voor.
Ik heb je nu zo vaak op het forum gezien met wat nieuws en ik vraag me af hoeveel klokjes je nu hebt gekocht het afgelopen jaar.

Groetjes

Lenno

lenno Schreef:

Hey Andre,
Ik begrijp dat gevoel ik ben daar ook bang voor.
Ik heb je nu zo vaak op het forum gezien met wat
nieuws en ik vraag me af hoeveel klokjes je nu
hebt gekocht het afgelopen jaar.

Groetjes

Lenno

Dat zijn er best wel veel. Ik schat een stuk of 20. Ze gaan ook vaak weer weg. Ik zorg er altijd wel voor dat ik over het geheel quite speel. Zo blijft het leuk. Ik kan sommige modellen gewoon niet laten liggen als ik er een zeer goede prijs voor moet betalen. En ik kan altijd andere forumleden gelukkig maken op die manier. :wink:

Er zijn er overigens al weer drie onderweg en één is er al weer verkocht.

Gefeliciteerd…

Minuten, halve uren, en uren… zo heel bijzonder is dat echt niet.
Dat hadden zelfs een Festina en een Swatch die ik 20 jaar droeg had al…

En bijv de Omega Speedmaster heeft het ook al een jaar of 40…

Mijn beste,

Lenno, van harte gefeliciterd met deze kloeke aanwinst.
Een klasse horloge. Prachtig design, lekker sportief en zoals het een ‘Porsche’ betaamt:
“Gold value at Silver price”.

Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit speedy horloge.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Proficiat met je sportieve Porsche design!

Maareh… haal je het wel een jaar vol om niet iets nieuws te halen…? Voorlopig laatste van 2009 begreep ik wel. Of is voorlopig maar relatief :wink:

Mooie horloge,gefeliciteerd en veel draagplezier.

Radjoe

Van harte met deze mooie aanwinst.

okzbow Schreef:

Gefeliciteerd…

Minuten, halve uren, en uren… zo heel bijzonder
is dat echt niet.
Dat hadden zelfs een Festina en een Swatch die ik
20 jaar droeg had al…

En bijv de Omega Speedmaster heeft het ook al een
jaar of 40…

We zijn niet allemaal zo onderlegd als jij natuurlijk. zoekt ondertussen het woord “zeiksnor” op in de dikke van Dale.

Gefeliciteerd met deze mooie, nieuwe aanwinst! (tu) Hoewel het eigenlijk een relatief druk horloge is, oogt het lekker rustig. Een lust voor het oog!

Het zit je hoog hè allemaal :slight_smile:

Zo goed als elke normale chrono heeft die functie… heeft dus helemaal niets met onderlegd te maken, wel met interesse in horloges :slight_smile: