Voorraad/beschikbaarheid Seiko SPB143J1 (62MAS reissue)

De 149 is inderdaad ook prachtig en bij limited edition is dat waarschijnlijk ook de meest verstandige zet! Tnx voor je advies!

Ik denk dat de 143 niet zo lastig te vinden is en zal zijn. Het zit hem eerder in de 149LE (gelukkig heb ik er een kunnen bemachtigen :slight_smile: )

1 like

Ik zou gewoon Olfert een mailtje droppen wat de levertijd is.

Lijkt me onzin. Ding is nu “hot”, maar tegen juni zou je dus ook de advertenties hier op het forum moeten zien (van mensen die 'm zat zijn), en zullen de ergste verzamelaars hun jeuk allang hebben verholpen. Dat dat ding goed zal verkopen, daar twijfel ik niet aan, maar om nou enorme zorgen te hebben over voorraad over een half jaar…

Gast, wat studeer je? Het verbaast me dat het nodig was, die tip.

1 like

Ik heb ze gisteren aan de telefoon gehad. De 143 die ik besteld heb is onderweg, maar het was de laatste voorlopig en hij wist niet wanneer ze weer kwamen. Maar dit kan uiteraard over een maand helemaal weer anders zijn. Tijd zat dus voor de TS.

2 likes

Oh dat is zeker geen verkeerd prijsje idd, tnx!

Gast, er bestaat ook zoiets als waarderen dat mensen met je mee denken :wink:

1 like

Horloge is op het moment beschikbaar bij Seiko, gaat wel hard meestal met dit model. (Ik heb een api koppeling met de voorraad van Seiko :smile: )

1 like

haha wat vet, is zo een api openbaar beschikbaar?

Haha nee, ik ben werkzaam als inkoper voor een grote online juwelier :wink:

1 like

Direct met een ethernetkabel de schedel in! Ik vind het heel erg cyberpunk klinken, I approve. :slight_smile:

2 likes