Ik heb anders een prima ervaring toen ik
daar JLC kocht. Misschien helpt het als je het R woord niet laat vallen. 
Das DE gouden tip denk ik. 
Misschien heb ik dan een gouden tip voor die winkels om het hele merk lekker door de voorruit naar buiten te kieperen.
Ben een keer in Utrecht geweest en vond de setting daar ook erg kil en afstandelijk
Totaal anders dan Groningen of Den Bosch. Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Haarlem, Eindhoven of Maastricht heb ik geen ervaring mee.
Bij SC Utrecht moet je het R-woord gewoon niet noemen en dan mag je een week later een Explorer in ontvangst nemen, nietwaar @Woodmannes 
Gassan Amsterdam. Ik heb er net eentje opgehaald. Ze hebben er nog een. Nieuwe Uilenburger that is.
De gouden tip is het blauwe gedeelte op het forum in de gaten houden. Daar staan altijd wel een paar bb58s te koop.
Ik heb je even een berichtje gestuurd. Hopelijk zit ik er morgen ook zo bij!!
Gefeliciteerd!
was vanmiddag bij ace. ik meen er daar eentje gezien te hebben. de nieuwe pro heeft nu al wachtlijst van minimaal 20 personen
Ja de Pro is ook tof, alleen ik ben echt op zoek naar de bb58 zwart met goud. Bedankt voor het meedenken!
20!?! Bizar. Ik krijg er Moonswatch-light kriebels van.
die hadden ze dus op voorraad geloof ik. ik meende die gezien te hebben achterin
Op de site staat dat er een 41mm Op voorraad is. Zag geen 58 op voorraad. (Online)
Vooralsnog bedankt voor alle hulp! Ik heb morgen een afspraak staan bij Gassan op de dam!

Klopt, maar die hebben ze echt wel. Ik heb hem vandaag opgehaald en ze hadden er nog een. Blijkbaar ook op de Dam.

Het is je gegund!
Toch fijn dat ze redelijk verkrijgbaar zijn. Zijn echt top horloges.