Voorraad Tudor BB58 bij AD?

Even een vraagje….

Voor mijn twintigste verjaardag (20april) ben ik nu al een aantal maanden op zoek naar een Nieuwe Tudor BlackBay58 zwart met gouden details. Bij S&C een wachtlijst van een jaar😮

Ondanks dat heb ik meerdere berichten gelezen van mensen die er recent een hebben kunnen kopen in België/Duitsland of zelfs gewoon in Nederland.

Mijn vraag is als volgt:
Weet iemand of er bij een AD een nieuwe BB58 op voorraad is?

Ik hoor het graag​:smiley::smiley:

Fijne zondag allemaal en alvast bedankt voor het meedenken!

9 likes

Hier in België kan je ze gewoon oppikken. Misschien is dat een mogelijkheid?

Ik las in een ander voorraad topic van de bb58 dat ze bij Gassan in Amsterdam gewoon in de etalage liggen.

1 like

Ze liggen inderdaad gewoon regelmatig in de etalage. Dikke kans dat als je Amsterdam op een dag Gassan, Schaap Citroen en Ace & Dik langs gaat dat je er wel een of meedere tegen komt…

2 likes

Ik zou deze vraag bij Ace in Amsterdam neerleggen. Daar kan je nog wel eens een menselijk niet-gerobotiseerde reactie krijgen. Count your blessings. Verder komen er op horlogeforum tot 20 april vast nog een paar te koop voor een mooie prijs.

Alvast gefeliciteerd :clown_face:

2 likes

Zag er gisteren nog een bij SC Den Bosch in de etalage liggen. Wel een blauwe.

Vorige weekend zag ik ze liggen (zwart, op staal, en op leer) bij Gassan, maar zie ze ook regelmatig in de etalage bij S&C in de PC.

Bouverne Gent? Daar liggen ze zeer regelmatig!

1 like

Jaa zeker ik heb gister contact opgenomen met een AD in Hasselt alleen daar waren ze alweer uitverkocht.

Klopt! de blauwe is overal verkrijgbaar…

1 like

Er zijn nog genoeg verdelers :grin: succes!

1 like

Gisteren zeven AD’s in Düsseldorf bezocht alleen nergens te krijgen… Bij Bucherer een nummer gekregen van de verkoper dus misschien dat dat iets gaat opleveren.

Krijg jij dan dit soort reacties bij AD’s wanneer je naar een Tudor vraagt? Vreemd. Heb ik nooit gehad. Ik vind ze altijd erg aardig en behulpzaam (bij de dealers waar ik kom in Amsterdam).
Bij een vraag naar een Daytona/Pepsi/Sub oid kan ik me er wel iets bij voorstellen, aangezien de verkopers deze vragen soms wel 50x op 1 dag krijgen.

Mijn ervaringen tot nu toe zijn bij S&C niet top. Ze lijken geen moeite te willen doen. Wat ik ergens wel snap omdat het geen aankoop van tienduizenden euro’s is. Echter in Duitsland was het bij 6 van de 7 AD’s een prettige ervaring, maar helaas zonder resultaat haha.

1 like

Ik zeg je eerlijk dat ik me beroep op een reactie aangaande de Black Bay Pro. Met die introductie verdwijnt Tudor in dezelfde kaartenbak als Rolex. Ik snap het ook wel een beetje maar een jaar wachttijd voor een BB58 betekent gewoon dat je met een kluitje het riet in wordt gestuurd want dat hoeft volgens mij totaal niet het geval te zijn. Ergo als je bij een zaak als Ace iets te horen krijgt kan je er de klok op gelijk zetten dat het klopt terwijl het (zeker) bij Schaap Citroen vaak een schot voor de boeg is.

Ik heb alleen goede ervaringen bij SC Den Bosch. Hen al een kans gegeven?

Jaa bij hen was de ervaring al iets beter. Alleen nog steeds niet optimaal. Eerst kocht ik het horloge ook het liefst bij hen, alleen een jaar wachten dat vind ik te lang. Dus nu ben ik echt op zoek naar een AD waar ik het snel kan ophalen :slight_smile:

Verder ben ik op een Seiko Sarb033 na nieuw in dit wereldje dus ik weet niet hoe het zit met eventuele kortingen op dit soort modellen? Bij S&C was 4-5% de max. Ik weet niet of er mensen zijn die daar recent ervaringen mee gehad hebben?

Ik kan alleen mijn eigen ervaringen delen, en bij Ace vond ik de service zo zo (ik was een Nomos aan het bekijken, maar de verkoper ging zelf niet eens zitten, en stond er verveeld bij te wachten, zonder ook maar 1 woord te veel te verspillen, in een verder lege winkel.
Bij S&C in de PC werd ik als een koning behandeld, terwijl ik een G shock om de pols had. Ik vertelde van te voren dat ik die dag niets ging kopen, maar een aantal horloges wilde bekijken.
Alle registers gingen open, en voor ik het wist lag er voor 100k aan horloges voor me, kreeg ik koffie met wat lekkers, en ondanks dat het best druk was werd er alle tijd voor me genomen. Het was gewoon gezellig :grinning_face_with_smiling_eyes:

Kan helaas ook anders:
Bij S&C Utrecht werd ik bij de deur al opgevangen, en nadat ik het lef had om het woord Rolex te laten vallen, werd me staand duidelijk gemaakt dat ik eerst maar eens 20k moest gaan besteden aan juwelen en niet gangbare horloges voordat ik ook maar kon gaan denken aan iets van dat merk.
Op een holletje naar buiten, was mijn reactie.

5 likes

Utrecht is waardeloos idd. Slechte ervaringen ook wel.

Zo zie je maar hoe het kan verkeren. Per persoon, per dag, per filiaal, per merk, per medewerker. Toch zou er in de detailhandel nooit een hele waardeloze ervaring moeten plaatsvinden vind ik. Zonde.