Voorstel Michel

Hallo,

Ik wil me graag even voorstellen. Michel, 47 jaar oud en ondanks al tijden geïnteresseerd in horloges, pas recentelijk dit forum gevonden.

Mijn interesses liggen voornamelijk in de mechanische uurwerken. Het samenspel van allerlei kleine radertjes en onderdeeltjes blijft me fascineren.

Al jaren draag ik met plezier een Seiko kinetic en sinds drie jaar heb ik eindelijk een automaat, een Laco Flieger. Deze zomer heb ik mijn eerste echte dure klokje aan de collectie toegevoegd met een Tudor Ranger en sindsdien heb ik net een mooie vintage King Seiko aan de collectie toegevoegd.

Gr. Michel

31 likes

Welkom!

Mooie flieger van een historisch merk.

Dat is geen klokje :hushed::wink: maar een serieus horloge! :grin::blush: (Hint: nooit meer over klokken en klokjes praten tenzij ze aan de muur hangen :stuck_out_tongue:)

2 likes

Welkom, 47-jarigen unite!

1 like

Welkom.

Welkom alhier!

We zijn benieuwd naar de foto’s! Hoe bevalt de Laco Flieger?

1 like

Welkom!!

Welkom Michel!

Welkom,veel plezier.

Welkom bij je nieuwe verslaving.

Van harte welkom Michel :+1:

Welkom op HF, Michel! En verblijd ons vooral met wat foto’s van je horloges! We zijn hier gek op plaatjes!

1 like

Welkom :hugs:

Aangenaam om kennis te maken, Michel en welkom op dit leuke liefhebbersforum.

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Horlogeforum - Welkom

Orologio Signaturis Temporis :wink:

8 likes

Hier een foto van mijn horlogekist. Mijn kinetic mist hier, zat om mijn pols. De 2 rechter horloges zijn erfstukken van mijn pa (de wittnauer) en mijn opa (de Maurixe Lacroix)

2 likes

Van harte welkom Michel!

Michel, welkom op HF!

Welkom :smiley: