Voorstel online actief leden In / Out

Dan begrijp je mij verkeerd.
Ik en heel veel leden met mij zien graag het offtopic gedeelte weer opengaan,maar dat zal niet gebeuren.
Jouw idee om te kunnen zien of er iemand online is,is een goede aanvulling.

1 like

Ja had mooi geweest zijn eigenlijk
Maar goed zal dit topic ook niet lang discussies voort gaan

Ik geef dit topic nog 12 minuten voor het weggemodereerd is.

1 like

Dat kan wel Hoor geen zorgen
We zullen het is bekijken wat het wordt

Ligt natuurlijk niet aan jouw vraagstelling,maar aan de tolerantie van de waakhonden en die is SubZero zeg maar.

2 likes

En alle andere draadjes die er nu lopen ook? Ik heb ooit gelezen dat “men” streeft naar een forum waar zo weinig mogelijk moderatie nodig is. Lijkt mij lastig op dit moment en met dit soort beslissingen…

Ons hele horlogegedoe is toch eigenlijk ook “religie”…

1 like

Het WISdom

Is het niet een idee om een bericht op te stellen met de benodigde hoofdletters, punten, komma’s en alle andere leestekens? Wat een wirwar van woorden @DEV06 :wink:

3 likes

Fail… Time up!

Damn inderdaad… wauw…

1 like

Ja, het gaat altijd weer mis in dit soort topics door bepaalde figuren.
( ik noem geen namen :grin: )
Maar ontopic, ik vind het een slecht en overbodig idee.
Op UF hebben ze het wel maar ik betwijfel de meer waarde hier van.

Grt.

Per topic is er niet, maar @hendrik heeft zojuist een gloednieuwe functie in je profiel gezet. Laatst gezien. Klik op een usernaam en dan in het profiel bij laatst gezien kun je zie dat @DEV06 7 uur geleden is gaan slapen…

Ik snap je idee, veel fora hebben dit inderdaad ook. Je kunt dan zien wie er met jou actief zijn op het forum. Het is een simpele aanpassing van de software, meer niet. Meestal heb je de optie om in je profiel aan te vinken of je dit wel of niet wilt. Echter veel mensen hebben liever niet dat dit zichtbaar is, om verschillende redenen.

2 likes

Net als op het motorforum en dan heb je er dus eigenlijk nog niets aan…

Vergeet de zinsopbouw niet :relaxed:

1 like

Devrim doet zijn best. Nederlands is niet zijn moedertaal. Dat moet je toch weten, en kunnen respecteren, als je hier al een tijdje rondhangt.
.
.
Elf.

11 likes

Had ik geen weet van. Opmerking bij deze ingetrokken!
Devrim, excuus!

Elf,

Daarvan ben ik op de hoogte hoor. Maar ik ga er vanuit (wellicht mijn fout) dat ook in zijn eigen moerstaal ook interpunctie bestaat. Dat een zinsopbouw niet helemaal klopt, dat kan. Daar val ik ook niet over.
Maar een paar hoofdletters en wat punten maakt het wel iets prettiger lezen… Toch?

1 like

Ja dat denk ik ook.

Ach , ik zet bij mijzelf “het begrijpend lezen” aan en lees er overheen.

:slight_smile:

.
.
Elf.

1 like