Ik heb een voorstel
Zou het niet mooier zijn om als forumleden wie er in of out line zijn te kunnen zien
We zien wel hoeveel keer ons zoettjes gekeken zijn is altijd gezellig
Zoals biij oude Dezinvanluxe NlL was dat toch zo konden we bekijken wie er in of out waren en welke forumleden die er nog actief waren
Wat denken jullie Forumleden hierover
Ik hoop dat de Moderatoren deze reacties lezen en er een iets van kunnen maken
Dat vindt ik persoonlijk mijn eigen mening fijner
Misschien heb ik het niet de juiste woorden kunnen beschrijven in mijn advertentie
Ik had zo een gevoel als er mensen actief zijn dat we konden zien wie er online of outline is
Ik heb een (imho)beter voorstel: Off topic weer reactiveren! Dan kunnen degenen die dit niet leuk vinden dit negeren en de actievelingen in dit topic (minus religie/politiek) hier weer enigszins beschaafd hun gang gaan naast de horloge hobby.
Henrik is daar idd heel duidelijk over geweest. Take it or leave it. Maar of het voorstel van ts technisch mogelijk is? Ik zou liever de prioriteit leggen bij het soepeler laten draaien van het forum, want dat is de laatste tijd niet best. Maar dat is ook al eerder aan de orde geweest.
Het idee is zelfs zo gek nog niet,maar de kans dat het offtopic gedeelte actief gaat worden is net zo groot als dat ik het enige H.Graves zakhorloge vind.